nie jest zły

Pisemny: 19 styczeń 2011
Czas podróży: 8 — 14 styczeń 2011
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
W przeciwień stwie do znajdują cego się nieopodal skrzydł a Shangri-La, gdzie cał y obszar wewnę trzny poroś nię ty jest duż ymi drzewami, któ re pozbawiają moż liwoś ci ką pieli sł onecznych, w tym hotelu wnę trze jest doś ć wolne i przytulne. Plaż a jest dobra, ale piasek jest doś ć gruby. Na plaż y był o nie wię cej niż.10 leż akó w i nie należ ał y one do hotelu, ale został y dostarczone przez miejscowych za jakieś pienią dze. Moż esz wypoż yczyć skuter wodny za 500 rubli na 20 minut lub polecieć na spadochronie za 700 rubli.
Restauracja w Shangri-La Golden Sands duż o traci na rzecz Shangri-La Wing.
Koszt hotelu jest znacznie wyż szy niż oczekiwano (dla obu hoteli).

Mieliś my nastę pują cą sytuację - najpierw osiedliliś my się w Shangri-La Wing w pokoju typu deluxe z widokiem na morze. Ten pokó j kosztuje 400 dolaró w za noc. W momencie zameldowania w hotelu administracja natychmiast blokuje pienią dze na cał y pobyt PLUS 50%. Oznacza to, ż e na 10 dni pobytu zablokowali 6000 dolaró w pierwszego dnia. Bą dź na to przygotowany.
Pokó j był zwykł ym pokojem z dwoma ł ó ż kami (opcja delux dla rodziny), nic specjalnego, meble sfatygowane, jest balkon.
Restauracja jest ś wietna, ale doś ć droga - kolacja w formie bufetu + drinki 4 piwa + soki kosztują.120-150 dolaró w.
Pią tego dnia postanowiliś my przenieś ć się do pobliskiego hotelu, bardziej rodzinnego typu Shangri-La Zł ote Piaski - jest wię cej basenó w i teren otwarty do opalania - ogó lnie standard.
Poprzedni hotel nadal blokował pienią dze przez kolejne 7 dni, a ten hotel blokuje pienią dze na karcie w ten sam sposó b.
Do rezerwacji pokoju zastosowaliś my jeden trik zasugerowany przez zaprzyjaź nionego administratora: zarezerwowaliś my pokó j standardowy przez internet (200 dolaró w za noc) i dopł aciliś my podwyż szenie do poziomu Apartamentu (2-pokojowy z dwiema ł azienkami, bardzo przestronny pokó j na ostatnim pię trze) kolejne 130 dolaró w. W rezultacie, z podatkami, wychodził o 400 dolaró w dziennie. Ogó lnie jest w porzą dku. Restauracja był a bardzo rozczarowują ca.
Zaskoczył a mnie też metodologia rozwią zywania ró ż nych sytuacji (np. pomoc). Potrzebował em pomocy w komunikacji z lokalnymi liniami lotniczymi, aby zmienić daty moich lotó w, a hotel uprzejmie to zaoferował , ale pó ź niej okazał o się , ż e zadzwonienie do pobliskiego miasta kosztuje 20 USD (Georgetown jest oddalone o 20 minut). Faktem jest, ż e w rzeczywistoś ci sprzedają telefon w cenniku hotelu, pod pozorem obsł ugi klienta.

I wreszcie, choć w Rosji, okazał o się , ż e z toreb mojej ż ony i mnie zniknę ł y rosyjskie ruble (okoł o 40tr). Trzymaliś my dolary w sejfie i nie myś leliś my, ż e ktoś tutaj bę dzie potrzebował naszych rubli. Bą dź wię c czujny.

Ogó lnie hotel nie jest zł y, ale bą dź czujny i wybredny.
Nie ma chyba lepszego hotelu w Penang. Ale to jest Malezja. Ceny są jak w Europie, a obsł uga taka sobie.
Mam nadzieję , ż e moja recenzja pomoż e.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał