A na Malediwach jest lepiej!

Pisemny: 12 grudzień 2010
Czas podróży: 20 listopad — 1 grudzień 2010
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
Có ż , to koniec zamieszania zwią zanego z powrotem z wakacji. Moż na o tym spokojnie pomyś leć i napisać : jak był o. Od razu chcę dokonać rezerwacji, bo to moja czwarta wyprawa „nad morze”, potem entuzjastyczne okrzyki typu: „AAAAAAAAAAAAAA, super !! ! ” zostawiony. Postaram się podać jak najwię cej informacji tym, któ rzy mają przed sobą wakacje. Wię c. Poszł o nas troje: ja, mó j mą ż i mó j tata (on, nawiasem mó wią c, ma już.73 lata). Trasa został a kupiona od TEZTUR, za poś rednictwem petersburskiej firmy Bon Voyage. Mają cy szczę ś cie. Trasa pł onie i jest na specjalnej ofercie hotelu, wię c okazał a się bardzo tania. Menadż er Ksenia zrobił a wszystko jasno i profesjonalnie. Obecnie nie ma bezpoś rednich lotó w z Petersburga na Malediwy. Mamy bilety na Sapsan. Lubię to. Najważ niejsze jest wygodne. Polecieliś my czarterem TRANSAERO. (Pierwszy raz leciał em na Malediwy liniami katarskimi. Wszystko był oby dobrze, ale latają z lą dowaniem w Doha. W zwią zku z tym loty przesiadają , w drodze powrotnej czekaliś my 6 godzin na lotnisku). A wię c TRANSAERO. Moim zdaniem nie do pochwał y. Wystartowaliś my zaró wno tam, jak i z powrotem zgodnie z planem. Kocó w i skarpetek starczył o dla wszystkich. Na pokł adzie są dwa posił ki. Ogó lnie rzecz biorą c, 7.5 godziny lotu mija normalnie. Teraz o TEZTUR. Spotkali nas bez ż adnych problemó w. Zebrali cał ą grupę idą cą do hotelu, wsadzili na ł ó dkę i zabrali. 40 minut na ł odzi minę ł o szybko: sł oń ce, ocean (po wilgotnym i zimnym Petersburgu) to po prostu bzdury. W hotelu, a bardzo mi się podobał o, zawsze są dwie Rosjanki, reprezentantki TEZTURU, Mariny i Oksany. Zawsze moż esz zwró cić się do nich o pomoc. Jeś li wię c masz jakiekolwiek wą tpliwoś ci, jak bę dziesz komunikować się na wyspie, zawsze znajdzie się ktoś , kto przyjdzie ci z pomocą . Wyspa jest niewielka, ale ludzi moż na zobaczyć tylko w restauracji. Podobno na tym polega specyfika Malediwó w…
Wokó ł wyspy znajduje się rafa koralowa. Pł ywamy z maską i pł etwami. Tak wię c ż ó ł wie, mureny, mał e rekiny rafowe i wszystkie inne ż ywe stworzenia widział y już wystarczają co duż o. Jeden problem, pogoda nie dopisał a. Przez cał e 12 dni był y wiatry, czasem silne, chmury i deszcze. Nie widzieliś my wię c lazurowego oceanu, ale naprawdę chcieliś my. Poszliś my na ł ó dkę na wieczorne poł owy i manty. Oba są ś wietne. Lubiliś my. Radzimy. Powinieneś jeź dzić na mantach tylko wtedy, gdy potrafisz pł ywać z maską i pł etwami i nie boisz się pł ywać na otwartym oceanie. Każ da z wycieczek kosztuje 30$ + 10%, czyli 33. Poszliś my też zobaczyć delfiny, ale ich nie był o. Okazał o się , ż e to tylko jazda na nartach, all inclusive. Szkoda. Rozumiem, ż e delfiny są w tym miejscu bardzo rzadkie, wię c szanse na ich zobaczenie nie są duż e. TAk! Kilka nocy z rzę du zobaczył em ś wietlistą ś cież kę surfowania. Pię kno jest niezwykł e!
Teraz o samym hotelu. Hotel daje poż yczkę w wysokoś ci 500 dolaró w. Jesteś wszę dzie, nawet w sklepie, wystarczy podpisać czeki, a nastę pnie zapł acić przy kasie, w pobliż u recepcji. Jest to moż liwe jednorazowo pod koniec wakacji, jeś li kwota nie przekracza 500 USD.

Posprzą tanie samej wyspy jest cudowne. Ś cież ki zamiecione, liś cie usunię te. To jest za 5 punktó w.
Sprzą tanie pokoju jest gorsze. W najlepszym razie za 1 USD mogą wypeł nić ł ó ż ko. W naszym pokoju zabrakł o szamponu, wię c dopó ki nie narzekali (zwró cili się do Mariny o pomoc), nikt nie dał szamponu, a potem wszystko się powtó rzył o. Dzieje się tak pomimo faktu, ż e w pokoju był o nas trzech. Przez 12 dni dla naszej tró jki prawie nie dali nam 9 butelek szamponu. Czy to naprawdę taki problem dla hotelu 4*? A nasi przyjaciele są jeszcze lepsi. Zabrakł o, przepraszam, papieru toaletowego i znowu problem został rozwią zany, dopiero po skontaktowaniu się z recepcją . Myś lę , ż e takie „drobiazgi” poważ nie podważ ają wizerunek hotelu. Wię c do sprzą tania pokoi nie wł oż ę wię cej niż dwó jkę . Teraz restauracja. Hotel przyjmuje 3 rodzaje posił kó w: 1 - ś niadania, obiady i kolacje, 2 - all inclusive i 3 - ultra all inclusive. O dwó ch ostatnich nie bę dę się rozpisywał , bo nie zagł ę biał em się w ich subtelnoś ci. Mieszkaliś my w pierwszym typie. To dla niego typowe, ż e bezpł atna woda jest tylko na ś niadanie. Do obiadu i kolacji: herbata, kawa i mleko bez ograniczeń , ale bez wody. Na począ tku był o trudno. Potem przystosowali się . Nie, wodę oczywiś cie moż na kupić , ale my nie. Tak, nie ma też alkoholu, nikt. Znowu moż na kupić w restauracji i w barze. Ale najtań sze wino kosztuje od 30 USD (lub 38 USD). Uznaliś my, ż e to za drogie. Jedzenie jest na ogó ł bardzo ostre. Za mał o owocó w, gł ó wnie w puszkach. Nie, nie byliś my gł odni, ale nie zauważ yliś my duż ej ró ż norodnoś ci jedzenia.
Animacja. Każ dego wieczoru o 17-00 na siatkó wce plaż owej. Dwa razy w tygodniu: niedzielne i wtorkowe karaoke, dostę pne w ję zyku rosyjskim. Nasze był y tam ś wietne. To prawda, ż e ​ ​ ani tam, ani tam nie braliś my udział u. Rozrywek na morzu mieliś my doś ć...
I na koniec chcę powiedzieć , ż e MALEDIWY to MALEDIWY. Prawdopodobnie każ dy zaką tek naszej Ziemi ma swoje uroki i uroki. Są też na Malediwach.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał