Zły personel

Pisemny: 17 marta 2016
Czas podróży: 1 — 7 marta 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Najbardziej negatywne wraż enie. Zarezerwowaliś my inny hotel. Ponieważ na Malcie praktycznie nie ma tablic z nazwami ulic i numerami domó w, wybraliś my się do Park Hotel****. Pokazał em wydrukowany arkusz rezerwacji (hotel Europe **). Ale zamiast powiedzieć mi, ż e popeł niliś my bł ą d, a hotel, któ rego potrzebowaliś my, znajdował się na ró wnoległ ej ulicy, pracownik hotelu Park powiedział , ż e wszystko jest w porzą dku, zapł ać i zamelduj się . Koszt w tym hotelu jest znacznie wyż szy niż w zarezerwowanym przez nas hotelu w Europie prawie 2 razy, ale obcią ż ono nas tylko kwotą wskazaną w arkuszu rezerwacji. Odniosł em wraż enie, ż e personel hotelu po prostu przywł aszczył sobie te pienią dze, ponieważ nie dostaliś my czeku przy pł atnoś ci, a kiedy wyszliś my, nie wystawiono też ż adnego dokumentu dotyczą cego zakwaterowania i pł atnoś ci. Dodatkowo wcześ niej zarezerwowaliś my taksó wkę na 5 rano. Dziewczyna w recepcji powiedział a, ż e ​ ​ bę dzie to kosztować.30 euro. Rano okazał o się , ż e ż aden z pracownikó w nie zamó wił taksó wki. Z wielkim trudem udał o mi się namó wić pracownika do zł oż enia tego zamó wienia, ale powiedział , ż e musi zapł acić.25 euro, a potem zadzwoni do nas taksó wką . I dopó ki nie dał em pienię dzy, nie zrobił nic. . Gdy taksó wka przyjechał a, kierowca podszedł do pracownika, któ ry starają c się nie zwracać na siebie uwagi, przekazał taksó wkarzowi pewną kwotę . Odniosł em wraż enie, ż e pracownik hotelu zadzwonił do swojego znajomego taksó wkarza i oddał mu tylko czę ś ć pienię dzy. Wszystko to sprawia wraż enie nieuczciwej obsł ugi hotelu. Moż liwe i moim zdaniem absolutnie pewne, ukrywają od wł aś cicieli hotelu pienią dze nielegalnie otrzymane od goś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał