Wakacje we wrześniu w Obala Ponta Nova 3*

Pisemny: 15 wrzesień 2021
Czas podróży: 5 — 12 wrzesień 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 9.0
Zatrzymał em się w tym hotelu po raz drugi. Począ tkowo mieszkaliś my w pokoju P3 (jest to pię tro -1, gdzie znajduje się recepcja) z widokiem na ogrodzenie dachu są siedniego budynku, o ż adnym widoku na morze nie należ y się nawet zacinać , chociaż pozycjonuje się jako hotel z widokiem na iloś ć pokoi (w naszym pierwszym odwiedzonym w 2015 roku pokó j znajdował się na 4 pię trze z naprawdę wspaniał ym widokiem). Co tu duż o mó wić , numer P3 powstał w poś piechu, podł oga wył oż ona kafelkami, prysznic z jednymi drzwiami itp. Po oburzeniu na recepcji, drugiego dnia pobytu w hotelu, zostaliś my przeniesieni do pokoju na I pię trze z czę ś ciowym widokiem na morze i dach są siedniego hotelu oraz stale dział ają ce kaptury restauracyjne, z któ rych tam był nieustanny smró d ryb i nieustanne buczenie.
W pokoju nie ma pierwszej ś wież oś ci dywanu, wypranej poś cieli i rę cznikó w. Warto zauważ yć , ż e musiał am prosić o przyniesienie drugiego kompletu rę cznikó w i drugiego koca, bo. Pokó j został uzupeł niony tylko jednym zestawem. Rę czniki był y zmieniane codziennie, poś ciel nigdy. Sprzą tanie w pokoju jest bardzo powierzchowne, miska ustę powa i umywalka nie był y myte ani razu podczas cał ego pobytu. W pokoju nie ma czajnika ani filiż anek. Nie ma rolety przeciwsł onecznej, chociaż inne pokoje ją mają . Wi-Fi prawie nie dział a, Skype itp. Nie moż na rozmawiać z filmem. Ś niadania cał kiem dobre, dobry wybó r, w sam raz, ale kolacje są obrzydliwe.
Pragnę zaznaczyć , ż e 3 dnia kolacje został y przeniesione do jadalni (nie moż na tego miejsca nazwać restauracją ) hotelu Obala (5 minut spacerem): hał as, obsł uga zawsze biega z niezadowolonymi twarzami, z czego , poza zgieł kiem nie ma sensu, nie ma miejsc, brudnych stoł ó w, brudnych naczyń , bardzo niesmacznego jedzenia. Nie polecam nikomu kolacji, w koń cu po prostu odmó wiliś my i poszliś my jeś ć do restauracji na nabrzeż u. Narzekali na jakoś ć obsł ugi przy kolacjach w recepcji, brak reakcji, nikt nawet nie przeprosił , nie wiedzą , jak pracować z reklamacjami klientó w.

Nie ma usł ugi jako takiej, wydaje się , ż e robią ci przysł ugę , zawsze są z czegoś niezadowoleni, zwł aszcza kelnerzy. W poró wnaniu do pierwszej wizyty w 2015 roku obsł uga w hotelu bardzo się pogorszył a, generalnie rozczarowana, nie spodziewał am się tego, bo. Podczas mojej pierwszej wizyty był em ze wszystkiego bardzo zadowolony.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał