Obrzydliwy hotel dla „gringo”

Pisemny: 2 może 2015
Czas podróży: 27 kwiecień — 1 może 2015
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 2.0
Hotel był polecany przez mieszkań có w.
Na plus jest lokalizacja. Poł oż ony w centrum miasta, 5 min. pieszo do Medyny, 10 min. do portu.
Na tym koń czą się plusy.
Minusy:
- hotel jest stary. W pokojach zaró wno dla mnie jak i dla kolegó w z któ rymi byliś my, zepsuta instalacja wodno-kanalizacyjna, stare dywany w plamach. Na przykł ad ciepł a woda pł ynę ł a cienkim strumieniem, zwł aszcza w umywalce - strumieniem grubym jak zapał ka. Prysznic ledwo dział ał , wtyczka w ł azience był a zepsuta, ż eby woda spł ywał a - trzeba był o ją podnieś ć paznokciami i wycią gną ć . Farba spł ywa z wanny. Woda cią gle bulgocze w toalecie - zawó r nie dział a i jest przelew. Kolega ma odł amany kawał ek umywalki.
W pokojach nie ma czajnika, choć cena jest wyż sza niż gdziekolwiek, np. 5*.

Ś niadanie - w Europie takie w 3* hotelu przecię tnej rę ki. 1 rodzaj jogurtu, wę dliny, jajka na twardo, smaż one kieł baski, soki wyraź nie nie są ś wież o wyciskane, nie ma warzyw, ogó lnie wybó r jest niewielki. Cena ś niadania - 24 Euro! ! ! Na przykł ad w Paryż u za 13 euro jadł am ś niadania o wiele fajniejsze.
Po każ dym ś niadaniu należ y podpisać czek. Oceniają c „jakoś ć ” ś niadania, przegapił em 2 ostatnie, ale i tak był y w rachunku. Jaki jest sens podpisywania czeku w tym przypadku?
Kolega z Niemiec, wymeldowują c się z hotelu, staną ł przed faktem, ż e rachunek zawierał spotkanie na lotnisku i transfer do hotelu. Nie zamó wił go jednak i sam wzią ł taksó wkę . Zaczą ł im udowadniać , ż e upierają się , ż e tak i ż e powinien zapł acić . Na szczę ś cie miał paragon z taksó wki, któ ra go zabierał a, wrę czył im, sfilmowali! do kserokopiarki przyszedł kierownik, skreś lił go z rachunku, ale rozmawiał z nim z gniewnymi twarzami i tonem, jakby coś ukradł .
Rachunek automatycznie zawiera ró wnież „darowiznę na rzecz UNICEF” – 10 dolaró w. Dobrze, ż e to zauważ yliś my i poprosiliś my o usunię cie.
Generalnie jest to postawa jak „gringo” – „gł upi biali zapł acą za wszystko i to dwukrotnie droż ej”. Muszę powiedzieć , ż e takie podejś cie jest typowe w Casablance, o ile zauważ ył em, ale dla hotelu 5 * jest to absolutnie nie do przyję cia.
Spojrzał em na recenzje w rezerwacji - ocena 6.6 i te same skargi. Hotel wyraź nie liczy na jednorazowych turystó w, a nie na lojalnych klientó w, któ rzy bę dą stale przyjeż dż ać .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (1) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар