Hotel nie przyciąga nawet trzech gwiazdek

Pisemny: 9 luty 2017
Czas podróży: 20 — 28 styczeń 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 3.0
Duż ym mankamentem jest brak WiFi w pokoju. Ponadto dostę pna w lobby jest bardzo niestabilna.
W pomieszczeniu w domu prawie nie ma ciepł ej wody - nie ma ciś nienia ani temperatury. Brak suszarki do wł osó w lub lodó wki. W toalecie nie ma szczotki toaletowej. Wentylacja jest tylko naturalna - przez otwarte okno.
Rę czniki są kompletnie absurdalne. Najpierw we dwoje widzieliś my dwa umyte rę czniki, jeden mał y i jeden duż y. Po tym, jak wyjaś nił em, ż e powinny być dwa zestawy duż ych i mał ych, mał e został o zmienione na duż e. Począ tkowo pod prysznicem rzucono mu pod nogi mał y rę cznik, ale leż ał tam tylko jeden dzień i ró wnież został zabrany. Detergenty nie uzupeł niają się przy podawaniu tylko jednej tabletki mydł a.

Obsł uga hotelowa nie reaguje szybko na wszelkiego rodzaju niedogodnoś ci, któ re pojawiają się podczas wakacji. Jacuzzi dział ał o przez dwa dni, potem się zepsuł o i nikt go nie naprawił przed wyjazdem. Ciepł a woda nie był a dostarczana do pokoju.
Dwa dni przed wyjazdem zepsuł a się pralka i pojawił y się problemy z rę cznikami plaż owymi. W hotelu jest wiele ptakó w, ale nie spieszcie się , aby posprzą tać konsekwencje ich dział alnoś ci. W naszym domu przy wejś ciu ś ciana był a tynkowana przez cał y urlop. Obsł uga hotelowa jest bardzo smaczna napiwku. Nie musisz pozwalać recepcjonistce nosić walizki do pokoju, ponieważ oczekuje za nią.5 USD. Rozliczają c się , starają się podpowiedzieć za dopł atą za najlepszy pokó j. Formularze czekó w in blanco mogą być podpisane przez kelneró w jako napiwki. Ci, któ rzy przynoszą napoje, moż esz ró wnież podać czę ś ć swoich napojó w do pokoju, oni ró wnież chę tnie to przyjmą.
Jeś li chodzi o all inclusive, system jest niekompetentny, bo o nasze napoje (woda-piwo) trzeba każ dego dnia zgł osić się osobno w recepcji, a nastę pnie podpisać rachunek. Soki ró wnież należ y zamawiać osobno i podpisywać przy każ dej szklance.
Wyjeż dż ają c na wycieczkę , z jakiegoś powodu tylko Ocean Villa nie rozdaje pudeł ek na lunch i nie zostawia wieczoru tym, któ rzy wracają pó ź niej.

Jeś li chodzi o same wycieczki, to ceny podane w programie są bardzo wysokie. Korzystaliś my z usł ug lokalnych przewodnikó w. Trzeba przyznać , ż e wiele osó b biegle posł uguje się rosyjskim i nie nauczył o się niczego o angielskim od sió dmego roku ż ycia. Po drugiej stronie ulicy od gł ó wnej bramy hotelu za torami mieszka syngaleski o imieniu Sam. Zrobiliś my z nim trzy wycieczki za doś ć skromną opł atą i zaoferował dodatkową wycieczkę do Gali. Bardzo mił a i sympatyczna osoba wraz z rodziną.
Kraj pozostawił niezapomniane wraż enie, ale hotel nie zachę ca do pobytu w nim. Nic w tym dziwnego, bo po zakoń czonej niedawno trzydziestoletniej wojnie z pó ł nocnymi separatystami turystyka dopiero staje na nogi.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał