Oczekiwania nie zmaterializowały się ...

Pisemny: 14 czerwiec 2025
Czas podróży: 15 — 26 luty 2025
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 4.0
Jeś li nadal się zastanawiasz i po obejrzeniu filmó w nie podją ł decyzji, moja rada jest wybó r innego hotelu! Od pozytywnego: dobre dobrze zadbane terytorium, pracowity personel, ale nie wszyscy (50/50), có ż i być moż e wszystko ...jedzenie nie jest po lewej, ale dla 5* Jest ską pe, dodatkowo rano w herbaciarni i strefie owocowej, stale brakuje filiż anek, potem kawy, potem Freesha, ale personel pró buje. Na kolację czasami wystę puje problem z miejscami. A co najważ niejsze ! ! System all inclusive w tym hotelu jest pewien rodzaj wypaczony, każ da butelka wody, szklanka soku zapewnia kontrolę z zerowym kosztem i musisz go w nim podpisać , dodatkowo piwo butelkowe nie jest zawarte w systemie na sandzie, bez problemó w, alkohol (wszystkie wł ą czone) w barze jest wydawane przez 11-00. Wi-Fi to dobry przyję cie w cał ym hotelu, ale prę dkoś ć !!! ! 1.0 Mbps/s, dobrze jest, ż e lokalna komunikacja mobilna jest niedroga i dobra.
Czyszczenie w pokojach jest mierne, jeś li nie zostawiasz ż elowego ż elowego i szamponu, nie uzupeł niają , nie zmieniają rę cznikó w))) nie ma mini. Sam hotel i pokoje bardzo chcą naprawić ) leż aki sł oń ca przynoszą terytorium, na któ rym pokazujesz, ale rę czniki zostaną przyniesione, jeś li podasz porady lub papierosy). Dla dzieci nie ma rozrywki, animacja jako taka nie ma. Personel jest bardzo punktualny))) o dokł adnie 12-00 zostaniesz eksmitowany z pokoju, a jeś li masz transfer pó ź niej, wszystkie usł ugi hotelowe zostaną za Ciebie opł acone. Ogó lnie rzecz biorą c, hotel nie jest gotowy do walki o klientó w, po raz drugi na pewno nie przyjdziemy tutaj!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał