Zła obsługa, dobre morze?

Pisemny: 3 marta 2020
Czas podróży: 10 — 21 luty 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 1.0
Zatrzymaliś my się w hotelu na 12 nocy. 4 osoby dorosł e. Zadomowiliś my się prawie natychmiast. Dwa pokoje na pię trze, w pobliż u recepcji. Na tym koń czą się pozytywy.
1. Pokó j był ź le sprzą tany. Podł ogi nigdy nie był y myte. Rę czniki zmienił y się brudne na te same wszystkie poplamione. Poś ciel był a zmieniana raz na dwa tygodnie i był oby lepiej, gdyby tego nie robili. Bardzo sprana brą zowa poś ciel. Teraz +. Codziennie w pokoju był a woda na dwie butelki. Kawa i herbata prawie zawsze.
2. Morze. Ponieważ był luty, wcią ż był y fale. Wychodzenie z wody nie zawsze był o bezpieczne. Woda jest przezroczysta, co jest plusem. Minus - tuż przy wybrzeż u jest bardzo gł ę boko. Nie polecam pł ywania dla dzieci. Dosł ownie metr pł ytki i dalej klif. Minus - piasek na plaż y nie jest zł y, ale nie jest dobrze wyczyszczony. Psich odchodó w jest duż o, dlatego radzę zawsze zaglą dać pod nogi. Poza tym grali w siatkó wkę na wł ó czce.

3. Jedzenie. Zdecydowanie trzy. Na ś niadanie jajecznica, jajka na twardo, bekon, dż em, buł ki, ś wież e soki na pó ł z pudrem yuppie. Ale najbardziej nieprzyjemną rzeczą jest to, gdy pł acisz za bufet, a oni dają ci owoce w mał ym kawał ku. Tych. stoisz i czekasz, aż kelner odetnie kawał ek ananasa, a potem zapytasz, czego jeszcze chcesz, a odetnie mał y kawał ek arbuza przez dł ugi czas i powoli, wydaje się , ż e mają owoce na wagę zł ota, wię c nie moż esz ich wzią ć sam. Kawa jest obrzydliwa - tylko woda. Jedliś my w hotelowej restauracji, ponieważ na plaż y nie ma też obiadó w. W hotelowej restauracji wszystkie dania są a la carte, a ich wybó r jest niewielki. Jedliś my w kawiarniach po prawej stronie, jeś li wychodzimy na morze. Plus - w są siednim hotelu "Tartarug" - dobra restauracja.
4. Postawa personelu jest niesamowita. Nikt nikogo nie wita. Jeś li poprosisz o menu lub rachunek, bę dziesz musiał poczekać.30 minut. Stoł y nie wycierane, serwetki, sztuć ce, wszystko o co trzeba zapytać . Najbardziej obrzydliwy personel, jakiego kiedykolwiek spotkał em. Cał kowita oboję tnoś ć na wszystko. Raz spalili pizzę , przynieś li ją i nawet nie przeprosili. Dyrektor generalny, kobieta, bardzo szczupł a i wysoka, w ogó le nie uważ a za konieczne witanie się .
5. Wycieczki. Nie polecam wycieczek. „Safari” wszystkich rozczarował o – był o zakurzone i chwiejne, nie był o widać zwierzą t. Staraj się dawać pienią dze bez reszty. Bardzo niechę tnie rozdaje resztę w restauracjach i tuk-tuku. Cena tuktuka do Halle to 300 rupii tam i 300 z powrotem. Pamię taj, aby się targować , w przeciwnym razie zostaniesz wzię ty za frajeró w. Duż o ż ebrakó w.
W ogó le resztę uratował o tylko morze. Hotel jest wart solidnych trzech gwiazdek i nie wię cej. Mam nadzieję , ż e moja opinia pomoż e komuś w wyborze hotelu. Tak, a rę czniki plaż owe w dosł ownym tego sł owa znaczeniu, trzeba „zarobić ”. Ż ebrać przez dł ugi czas i na pró ż no ekstradycję . Ogó lnie rzecz biorą c, ten hotel jest zawyż ony.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał