Stara trojka w świetnym miejscu?

Pisemny: 5 luty 2016
Czas podróży: 24 styczeń — 3 luty 2016
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 7.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 4.0
Urlop rodzinny (3 osoby) pod koniec stycznia 2016 r.
Zalety:

1. Pierwsza linia. Plaż a bez skazy. Duż e pokoje z balkonami i widokiem na ocean.
2. Optymalna iloś ć pokoi, hotel nie jest przecią ż ony. Darmowe dział ają ce wi-fi.
3. Pokó j Deluxe - duż y taras i frontalny widok na ocean. Duż a ł azienka w pokoju, nowa hydraulika.
4. Przyjazny personel. Byliś my zanurzeni w ciepł ej atmosferze, szczegó lnie dziecko. Wiele komplementó w. Wzajemne.
5. Kuchnia. Nie ma duż ej ró ż norodnoś ci, ale jest tam wszystko, czego potrzebujesz i wszystko jest pyszne. Zupy są ś wietne. Kucharz starał się jak najwię cej się powtarzać . Gł ó wną wadą jest zł a kawa. I bez jogurtu.

6. Plaż a jest dobrze wyposaż ona. Drewniane leż aki, któ re zawsze tam są . Jeś li nie wystarczy, są dostarczane. Cień pod palmami. Prysznic na plaż y. Prysznic i toaleta w budynku (bardzo wygodne). Rę czniki plaż owe są zawsze dostę pne.
7. Basen jest czysty, nie zatł oczony ludź mi. Jest basen dla dzieci.
Bardzo ciekawym rozwią zaniem jest jacuzzi przy basenie.

Niedogodnoś ci:
1. Praktycznie nie ma wł asnego terytorium. Tylko plaż a.
2. Brak animacji. Wieczorem nie ma doką d pó jś ć , tylko nad ocean.
3. Recepcja robi przygnę biają ce wraż enie, wyglą da bardzo prymitywnie, utylitarnie. To samo dotyczy restauracji - biał e ś ciany, drewniane stoł y. Niektó re banalne akcesoria uratował yby sytuację , ale tak nie jest.
4. Odrapane ś ciany w korytarzach, na biegach schodó w. Brudne okna. Odrapana stara winda. Miejscami ł uszczy się sztukaterie.
5. W hotelu znajduje się fontanna. Był ś lub - był wł ą czony. Wesele się skoń czył o - wył ą czone.
6. Musisz poszukać suszarki do wł osó w w recepcji. Ś ciany w pokoju bł agają o malowanie. Meble są normalne, ale wymagają prostej renowacji. Zuż yte rę czniki, czę sto poplamione. Brudny tiul w pokoju, okna i drzwi na balkon są pokryte korozją.
7. Ogó lne wraż enie - globalne oszczę dnoś ci na wszystkim.
Ulepszenia nie wymagają ż adnych super inwestycji (retusz, sprzą tanie), banalny obraz uratował by sytuację , ale nic się nie robi. Wydaje się , ż e liczy się każ dy grosz. A moż e jest to polityka w stylu „i tak zrobi”.


Podsumowanie hotelu: dobry budż etowy wybó r dla tych, któ rzy nie chcą się przyczepić do napraw, któ rzy nie potrzebują all inclusive i animacji, ale szukają ciepł ego oceanu, medytacji i ucieczki od metropolii. Trzeba tylko umieć pł ywać w oceanie, na falach. W hotelu wszystko dział a, personel jest przyjazny, wszystko jest na wspaniał e wakacje na plaż y. Pamię taj jednak, ż e w razie jakichkolwiek problemó w nikt się z Tobą nie zajmie.

Teraz na zł e: ukradli pienią dze z sejfu w holu. Został skradziony w dwó ch etapach, wię c się domyś lili. Zwró ciliś my się do dyrektora generalnego (nazwisko muzuł manin, czy coś takiego). Nie chcieli wyjmować brudnej bielizny z chaty. Nie przeprowadzono dochodzenia, nie zaproponowano rozwią zania. Kiedy „wezwamy policję ” – okazał o się , ż e nie.
Stał o się to jasne, kiedy sami skontaktowaliś my się z policją . Pienią dze nie został y nam zwró cone. Sam muzuł manin zachowywał się po prostu jak idiota, nie myś lą c o niczym lepszym niż udawanie, ż e nie rozpoznaje nas, kiedy się spotkali. Wniosek jest prosty: wie, kto jest zł odziejem. Muzuł manin to tchó rzliwy, przestraszony i oboję tny menedż er, któ rego trzeba zwolnić .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał