Dzięki personelowi hotelu?

Pisemny: 28 luty 2014
Czas podróży: 1 — 7 luty 2014
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Czystoś ć , porzą dek, bezpieczeń stwo. Lokalne odpowiednie, nie denerwuj. Personel jest przyjazny, na twó j widok malują na twarzach taką radoś ć , ż e samoocena mimowolnie wzrasta. Ś niadania urozmaicone, duż y wybó r nowych dań Sri Lanki, cudownie ś wież e. Moż esz zjeś ć obiad w swoim pokoju. Porcje są naprawdę duż e. Dwa wieczory - jedno danie. Przez pię ć dni WI FI oszukano. Dzię ki Probatowi zorganizował udane wycieczki. Na safari widziano wszystkie zadeklarowane zwierzę ta, z wyją tkiem mitycznego jaguara (któ ry, zaglą dają c pod drzewo, machał ogonem, lizał wargi), wieloryby w Mirissie. Gdyby nie Probat, nie był oby poł owy cudó w. Ocean to cud. Nigdy nie chodził em na basen. Fajne mocne fale po prawej stronie, gdzie rybacy siedzą na okoniach, ale trzeba uważ ać , kilka razy prawie rzucił em na kamienie. Ś mieszne sprzedawczynie, zaprzyjaź nij się z nimi, kup coś tanio. Reakcja na Twoje pojawienie się na plaż y przed zakoń czeniem wycieczki przyć mi wszelkie koszty. W nocy obudzono nas, aby zobaczyć , jak ż ó ł w skł ada jaja. Wł aś nie tam, gdzie są rybacy. Hotel nie ma 4 gwiazdek. Chociaż wszystko w moim pokoju był o nowe, czyste, okna był y otwarte i wszystko był o po prostu RAJSKIM ROZKOSZEM. Dzię kuję hotel, dzię kuję Probat. Kazachstan.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał