Hotel jest wyraźnie przereklamowany...

Pisemny: 27 październik 2016
Czas podróży: 12 październik 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Do Anuradhapury dotarł em bliż ej 22, zarezerwował em to, co wedł ug opinii na Bookingu był o najbardziej przyzwoite (wybrał am z basenem, ż eby trochę poopalać się rano). W rzeczywistoś ci Cadjan okazał się pensjonatem z 2 pokojami. W pokoju klimatyzacja z zapachem stę chlizny, trochę brudna w rogach, w ł azience wszystkie powierzchnie wapnem. Wszystko rozumiem, miasteczko jest mał e, poziom hoteli przecię tny, ale moż na wszystko uporzą dkować , nie kosztuje to duż o pienię dzy. Okazał o się niemił ą niespodzianką , ż e nie mogł em zapł acić kartą , musiał em oddać ostatnią gotó wkę . Z ż alu zgodził em się na herbatę , ale i tutaj spodziewał em się nastawienia - w kraju najlepszej herbaty na ś wiecie czekał na mnie pomyj z torebki))). A kiedy wł aś ciciel hotelu zdecydował się pokazać mi basen, ogó lnie zał amał em się , bo zdecydowanie nie dał o się opalać przy kał uż y o wymiarach 3 na 3 metry. A potem ostatnia kropla pobiegł a wzdł uż krawę dzi basenu - jakiś szczur. W tym miejscu wystraszył am się , wyraził am wszystkie nagromadzone wraż enia, nie bez skandalu odebrał am pienią dze i szybko uciekł am z tego cudownego miejsca.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (2) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар