nie radzę

Pisemny: 9 listopad 2019
Czas podróży: 27 październik — 7 listopad 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Był y z rodziną.

Plusy:
- Dobra lokalizacja.
- Czyste morze i piaszczysta plaż a.
- Doskonał y pokó j (mieliś my apartament rodzinny), chociaż mię dzy pokojami nie był o obiecanych drzwi.
- Duż y teren, duż o zieleni.

Minusy:
- TO NIE JEST WSZYSTKIE WŁ Ą CZNIE.
- Snickering i chamski przewodnik hotelowy (był z Coral, przewodnik Fadi).
- Bardzo dziwni "ratownicy" na basenach i na morzu.
- Niezbyt dobre jedzenie (zaró wno organizacja, jak i samo jedzenie).
- Niedogodne warunki zameldowania i wymeldowania.
- Za mał o leż akó w.
- Slajdy dział ał y przez 5-6 dni na 10 (przez resztę czasu coś naprawiali).
- Haniebnie zorganizowany transfer z lotniska do hotelu.
- Dziwne obawy o bezpieczeń stwo.

Wię cej o wadach.


W hotelu powiedzmy oddzielne posił ki : ) Nie bę dziesz mó gł pić nawet tego, co jest zawarte w tym "ALL INCLUSIVE" ani w porze lunchu, ani podczas kolacji, ponieważ napoje alkoholowe nie są w ogó le oferowane w restauracji gł ó wnej.

Tutaj na plaż y o +30 wypij swoją whisky dla zdrowia.

Wybó r dań jest bardzo ograniczony i praktycznie się nie zmienia.
Po prostu nie ma owocó w (no, poza drobno posiekanym czymś w jednym talerzu i jabł kami, któ re był y dokł adnie 1 raz na 10 dni). Nie ma też normalnych sał atek. Są posiekane odpadki z wczoraj (wszystko po kolei), rodzaj sał atki: zwietrzał a kieł basa, smutne ogó rki, ser i tak dalej. Nie odważ ył em się spró bować.

Nie ma kawy. Jest coś , co nazywa się „amerykań ską kawą ”, ale na pewno nie jest to normalne Americano.

Poza tym zawsze brakuje talerzy, filiż anek, czajnikó w itd. i nie wszystkie naczynia są dostę pne (są tylko puste kadzie/talerze/tace).

Przewodnik po hotelach. To osobna piosenka. Polecono nam go jako najlepszego z najlepszych.

Przyjechaliś my, zał atwiliś my wszystkie formalnoś ci, wyszliś my na ulicę (nikt nas nie spotkał ). Nie ma autobusó w, wszyscy, któ rzy przyjechali, są zatł oczeni.

Po jakimś czasie pojawił a się pewna osoba i powiedział a, ż e ​ ​ autobusy niedł ugo przyjadą . Obł adowany ś cisk i hał as, ponieważ nie był o organizacji.
Potem Fadi pojawił się w autobusie, cicho szedł wzdł uż autobusu, spojrzał , ż e siedzenia są zaję te i wyszedł . Wł aś ciwie podobno wykonał swoją pracę w ten sposó b (być moż e udział w transferze nie jest jego funkcją , nie wiem).

Po przybyciu do hotelu wszystkie problemy i był y, musiał y zostać rozwią zane z innymi ludź mi, ponieważ nie znaleź liś my Fadi.


Spotkanie powitalne zaplanowano na 9 rano. Wł aś ciwie wszyscy o 9 i zebrani. Wszyscy opró cz Fadiego spó ź nił się.15 minut.

Sala konferencyjna był a w tym czasie zaję ta, Fadi powiedział poczekaj, przyjdź do sali konferencyjnej za 20 minut. Dobra, przejdź my się po hotelu.

Po 20 minutach wró cili i okazał o się , ż e Fadi już wszystko powiedział tym, któ rzy zostali w hali i sprzedaje wycieczki.

Czekaliś my, aż zjawią się wszyscy, któ rzy chcieli kupić (oczywiś cie nie jesteś my sami). Zaczą ł em opowiadać , ale potem pojawił a się dziewczyna, któ ra zdecydował a się kupić wycieczkę.

Fadi oczywiś cie pró bował o nas zapomnieć , ale mu się to nie udał o (o mał o nie doszł o do skandalu).
W rezultacie, aby po prostu uzyskać informacje, trzeba był o doprowadzić sprawę niemal do skandalu.

Potem pró bowaliś my dowiedzieć się , kiedy nasz przewodnik jest w hotelu. Otrzymaliś my odpowiedź : jutro od 9 do 11, pojutrze od 19 do 20, potem NIE WIEM. Có ż , w zasadzie to nie jest straszne, bo był numer WhatsApp. Tylko, jak się pó ź niej okazał o, Fadi odpowiada tylko na magiczne sł owa „chcemy kupić ” i nic wię cej.

W efekcie wię kszoś ć wycieczek trzeba był o zamawiać „na boku”. Nie rozumieli, dlaczego taki przewodnik po hotelu jest w ogó le potrzebny.

„Ratownicy”. Na basenach i na plaż y są ratownicy. Na basenach ich zadaniem jest zakł ó canie wypoczynku. Okresowo dzieci są wyrzucane z basenu, okresowo - tylko wszyscy (wszystko to w oficjalnych godzinach otwarcia). Dlaczego - nie potrafię wyjaś nić . Poprosili o telefon do kogoś z kierownictwa - kiedy pewna osoba przyszł a z kluczami, powiedział a "pł ywaj pod swoją odpowiedzialnoś cią ". Nie potrafił em wyjaś nić , na czym polega problem.

Albo nie bę dzie kopał , jeś li po prostu szybko przejdzie przez ramę i podniesie torbę . To znaczy nie zabezpieczenia, ale rekwizyty, ale wspinają się na rzeczy osobiste, co jest nieprzyjemne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał