Wielkie rozczarowanie

Pisemny: 11 wrzesień 2019
Czas podróży: 31 sierpień — 1 wrzesień 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Infrastruktura: 3.0
Przyjechaliś my tutaj 31 sierpnia 2019 r. i chcieliś my tu zostać do 8 wrześ nia, ale byliś my tak rozczarowani, ż e wró ciliś my nastę pnego dnia 1 wrześ nia. Nasze biuro podró ż y obiecał o nam, ż e hotel znajduje się.600 metró w od morza i ż e jest to zdecydowanie cichy i elegancki kurort. Wł aś ciwie do morza trzeba jechać.4 km autobusem wahadł owym nad morze (nikt nam o tym nie powiedział! ), a po przejś ciu 4 km naprawdę trzeba jeszcze przejś ć te 600 metró w. Jest to zaciszna plaż a, któ rą hotel prawdopodobnie wynajmuje swoim goś ciom. Transfer z hotelu nad morze należ y każ dorazowo zamó wić w recepcji. Autobus nie był wyszukany, był stary i brudny. Był już wielki dyskomfort i rozczarowanie.

Po przybyciu na plaż ę nie moż na korzystać z pierwszych dwó ch rzę dó w leż akó w za darmo.

Powiedziano nam, ż e musimy zapł acić dodatkowe 70 euro, aby mó c leż eć nad morzem na leż aku (ani hotel, ani nasza agencja turystyczna nigdy nam tego nie powiedział y). Byliś my bardzo zaskoczeni tymi dodatkowymi kosztami. Wzię liś my trzeci rzą d, ż eby nie pł acić . Rodzina z USA zaję ł a drugi rzą d, a cena, któ rą powiedział im pracownik plaż owy z hotelu, wynosił a już.81 euro. Ta dodatkowa opł ata od goś ci hotelowych to czyste oszustwo.

A to jeszcze nie wszystko. Na niewielkiej czę ś ci plaż y, gdzie leż ysz, aby odpoczą ć i cieszyć się morzem (po co tu przyjechał eś ) CIĄ GLE omija Cię.10 sprzedawcó w (mę ż czyzn) z Afryki i Pakistanu, któ rzy za każ dym razem namawiają Cię do zakupu ich towaró w . Jako kobieta leż ysz prawie naga, a mę ż czyź ni cią gle chodzą , badają cię i przeszkadzają - bardzo nieprzyjemne uczucie.
I NIE ZAPOBIEGA temu Ż ADNA PRACOWNICA HOTELU - pracownicy ci szybciej cię zatrzymają , jeś li bę dziesz chciał poł oż yć się na pierwszym lub drugim rzę dzie leż akó w, natychmiast pobiegną za tobą , a kupcy, któ rzy z hotelem nie mają nic wspó lnego a któ rzy psują pobyt na plaż y i nieustannie zakł ó cają wakacje, nie zatrzymują się.

Na plaż y w ogó le nie masz prywatnoś ci, leż ysz jak na rynku. TA SYTUACJA JEST NIEDOPUSZCZALNA!!!!!! ! Kiedy wró ciliś my z plaż y, chcieliś my się czegoś napić i zjeś ć . Na hotelowym tarasie zamó wiliś my 4 kieliszki LOKALNEGO wina i otrzymaliś my talerz ze zwykł ą przeką ską (oliwki, orzechy, suchy cienki chleb, wę dzona kieł basa i ser). W dniu wyjazdu musieliś my za to zapł acić.81 euro. Ludzie, czy to nie za drogie jak na lokalne wino i typowo wł oską przystawkę?? ? W tym hotelu filiż anka cappuccino kosztuje tylko 6 euro.

I nie tylko to, ż eby dostać to cappuccino, musisz za każ dym razem iś ć do recepcji, aby zostać obsł uż onym, inaczej nic nie dostaniesz. W centrum Moskwy, w drogim hotelu, jakim jest Metropol, filiż anka cappuccino kosztuje 10 euro, a jednocześ nie jesteś w jednym z najbardziej prestiż owych hoteli na ś wiecie.

W rezultacie hotel Chia Laguna: lokalizacja jest zł a (daleko od morza), budynek jest stary, bez komfortu, pokoje są za mał e i niewygodne, goś cie są cią gle wymuszeni, wszystko jest bardzo zaporowo drogie, jest bez odpoczynku i prywatnoś ci na plaż y. Sam hotel sprawia, ż e ​ ​ wyglą da lepiej niż jest w rzeczywistoś ci. Naprawdę radzimy nigdy tu nie przychodzić !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał