Horror nieludzki

Pisemny: 24 luty 2013
Czas podróży: 9 — 16 luty 2013
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Jak to się mó wi - gorzej jest moż liwe, ale trudno! Chciał bym wiedzieć , kto po stronie rosyjskiej odpowiada za bezprawie, któ re dzieje się w tym, ż e tak powiem, hotelu? Mieszkaliś my w tym sierociń cu od 9 do 16 lutego. Trzy gwiazdki i obiadokolacja oczywiś cie nie pię ć gwiazdek i all inclusive, ale i tak liczyli na ludzkie warunki. Brud i ogó lne zaniedbanie, zepsuty klimatyzator (nagrzewają cy pomieszczenie), koce uduchowione, pod takimi kocami ż oł nierze spali w koszarach. Na stoł ach w jadalni stoją brudne jednorazowe obrusy, któ re są uż ywane na zawsze. Na stoł ach jedna serwetka na osobę , czę sto niemyte sztuć ce. Samo jedzenie jest niejadalne. Ale najgorsze jest wł aś ciciel hotelu. Poskarż ył się naszemu przewodnikowi Woł odia, ż e ​ ​ turyś ci przynoszą jedzenie i napoje do swoich pokoi. Dowiedział się o tym, kiedy wchodził do pokoi pod nieobecnoś ć mieszkań có w, przeszukiwał wszystko i fotografował to, co znalazł . Prawdziwy urok? Zaproponował em, ż e go nakarmię normalnie, wtedy nikt nie kupi dodatkowego jedzenia, wię c krzykną ł , ż ebyś my myś leli, ż e moż e uderzyć . Nawiasem mó wią c, nie miał ż adnych skarg na produkty w pokoju dla mnie i mojej dziewczyny. Ale facet jest po prostu brzydki. Nie zna i nie chce znać ani jednego rosyjskiego sł owa, nigdzie w hotelu nie ma informacji po rosyjsku. Patrzy na turystó w z nienawiś cią . Nie ma potrzeby mó wić o ż adnej ż yczliwoś ci czy ż yczliwoś ci. Piszę tę recenzję w oparciu o doś wiadczenia wszystkich mieszkań có w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał