właściciele muszą zrozumieć, że dobre relacje i recenzje przyniosą im więcej pieniędzy

Pisemny: 19 luty 2013
Czas podróży: 1 — 7 luty 2013
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Wł aś nie przyjechał am i jestem bardzo zadowolona z wyjazdu, jedyną obrazą był o to, ż e gospodyni Natalia jest Rosjanką i nie bardzo lubi Rosjan, nie poszł o jej dobrze, wzię ł a 15 euro na internet i tylko się do niej zwró cił em 2 razy i powiedział , ż e nie pracuje w pokoju, nie wiem jak się pokł ó cić . Oczywiś cie wiedział a o tym i od razu mogł a mnie ostrzec, ż e nie korzystał em . Poszedł em raz na ś niadanie i stwierdził em, ż e mi wystarczył o i nalał em już zaparzoną herbatę z czajnika, jedną trzecią szklanki, potem oczywiś cie zrobił a się czysta woda i szkoda. Nawet jeś li wycieczka jest tania, wł aś ciciele powinni zrozumieć , ż e dobre relacje i recenzje bę dą przynieś im wię cej pienię dzy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał