Zameldowaliśmy się następnego dnia - brak wolnych pokoi

Pisemny: 27 sierpień 2017
Czas podróży: 8 — 17 sierpień 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Moja rodzina i ja zatrzymaliś my się w Hotelu Donau (Rimini) w sierpniu 2017, pojechaliś my odpoczą ć od Natalie Tours. Pierwszego dnia (wtorek) nie osiedliliś my się w Donau, jak wyjaś nił a dziewczyna w recepcji Irina, był o jakieś nieporozumienie i zwykle meldują się w ś rody i soboty. Mieliś my ró wnież kupony na odprawę od Natalie Tours, a ich wycieczki rozpoczynał y się we wtorki w tym okresie, a takż e potwierdzenie rezerwacji hotelu od organizatora wycieczki. Zostaliś my odprowadzeni do hotelu na pobliskiej ulicy Villa Derna, problem przesiedlenia został rozwią zany w cią gu zaledwie 10 minut - bardzo szybko. Hotel Villa Derna jest niż szej klasy, wedł ug informacji z internetu dwie gwiazdki, ale mają na wywieszce trzy gwiazdki, wię c nie od razu zrozumieliś my, doką d nas przenoszą , poza tym chcieliś my szybko zostawić swoje rzeczy, zanurz się w morzu i zjedz obiad. W pokoju był o mniej udogodnień w poró wnaniu do tego, co był o pó ź niej w Donau, pokó j w Villi Derna jest znacznie mniejszy, nie ma klimatyzacji, nie ma prysznica w ł azience - tylko prysznic i otwó r odpł ywowy w podł odze, na ś niadanie wszystko był o bardzo smaczne (kawa, pł atki zboż owe, ró ż ne wypieki, jogurty, wę dliny). Poró wnywanie tych hoteli jest bł ę dne, a piszę to wszystko tylko po to, by podkreś lić , ż e Donau przenió sł się do gorszych warunkó w. Nastę pnego dnia nadal jesteś my w Donau. Pokó j ogó lnie normalny, klimatyzacja (bezpł atna), telewizor mał y pod sufitem, przewody nawinię te na wsporniku, wyglą da bardzo niechlujnie, w ł azience prysznic tuż obok toalety, ty nie zmieś ci się normalnie, Wi-Fi kosztuje 5 euro za cał y pobyt (dostaliś my gratis za niedogodnoś ci zwią zane z przeprowadzką i to był a jedyna rekompensata, ż e ​ ​ tak powiem, i dopiero po tym, jak podnieś liś my tę kwestię ), Wi-Fi w pokoju urzą dzenie na androida zł apane normalnie, iPhone był przerywany, lodó wka był a wspó lna na recepcji, ś niadanie - kawa, pł atki, rogaliki (niezbyt smaczne), krojenie kieł basy, ser topiony, to samo codzienny. Teraz o tym, dlaczego wystawiam hotelowi tak niską ocenę ? . Sprawa z naszą relokacją nie jest jedyna - w kolejnych dniach wielokrotnie spotykaliś my osoby z tym samym problemem, byli to mł ode mał ż eń stwo z Rumunii (widzieliś my ich raz na recepcji), para z Rosji (przeniesiono ich do inny hotel na trzy dni, a gdy wró cili z walizkami do Donau, znowu nie był o wolnych pokoi i znó w gdzieś ich przeniesiono), na recepcji okresowo był y rozmowy w podniesionym tonie, jakoś byli ś wiadkami, jak powiedział mę ż czyzna w ś rednim wieku ż e został ró wnież zmuszony do zamieszkania w innym hotelu. W sumie cztery sprawy w cią gu kilku dni, w tym nasza. Pragnę zauważ yć , ż e zachowanie personelu hotelu, kwestie relokacji został y już dopracowane, sprawy wyraź nie nie są odosobnione, a praktyka przeprowadzek do innych hoteli jest na fali - Donau potwierdza rezerwacje na wię cej miejsc niż faktycznie mają , wię c wybierają c to, hotel ma szansę znaleź ć się w podobnej sytuacji - nie najlepszy począ tek wakacji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał