Puszka hotelowa! Po raz pierwszy widzę taki horror!

Pisemny: 9 luty 2013
Czas podróży: 30 styczeń — 6 luty 2013
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Pojechał em do Rimini. Wycieczka „Ś wiatł o”. Wł aś ciwie to, co widział em w hotelu, nigdzie indziej nie widział em czegoś takiego.
Bar i kawiarnia dla Rosjan w hotelu nie dział ał y. Hotel poł oż ony jest obok toró w kolejowych. Stan pokoi jest przecię tny - kto ma szczę ś cie. Pokoje są mał e. Ukł ad prysznica w niektó rych pokojach jest okropny - idziesz bezpoś rednio pod prysznic, a jeś li chcesz umyć rę ce i iś ć do toalety, musisz zmokną ć . Miał em pokó j bez okna (czyli zwró cony do ś ciany). W tym samym czasie hotel był w poł owie pusty, a potem pozostał o tylko 6 Rosjan, w tym ja. I natychmiast postawa znacznie się pogorszył a.
Począ tkowo w moim pokoju pod prysznicem był o mał e ciś nienie wody, w ogó le nie dał o się umyć . Administracja nie odpowiedział a na moje proś by. Przewodnik z Tez Tour nie pojawił się w hotelu. Numer został zmieniony dopiero 2 lutego. Wcześ niej administracja hotelu poinformował a mnie, ż e nie ma pokoi (hotel był w poł owie pusty). Pokoje był y ź le sprzą tane, podł ogi nie był y myte.

Poś ciel nie został a zmieniona.
W nowym pokoju nie był o rę cznikó w, nie był o papieru toaletowego i ż elu pod prysznic.
kiedy ś wiatł o się wypalił o, zrobiono to dopiero dzień pó ź niej.
Najciekawsze był y sytuacje, kiedy ja i inni mieszkań cy nie mogliś my dostać się do hotelu (począ tkowo mó wiono, ż e jest cał odobowy): po ś niadaniu o 8 rano, po poł udniu (w porze lunchu) i co najważ niejsze - wieczorem po 22:00 (23:45). Hotel był zamykany, w recepcji nie był o obsł ugi. Zwró cił em się do gł ó wnego hotelu do pracownika, na któ ry odpowiedział , ż e mogę pukać do okien, moż e ktoś był . Ale nie moż e mi pomó c i nie zna telefonó w. Był pó ź ny wieczó r o godzinie 23, czyli miał em okazję zostać na ulicy, aby spę dzić noc. Nazywam naszą przewodniczkę Natalią Zubtsovą . Zaczyna przeklinać , ż e to nie jej problem, w ogó le ś pi, budzę ją , a ona nie moż e mi pomó c, bo w hotelu jest osoba.
W koń cu miał em szczę ś cie, ż e udał o mi się przejś ć.
Wł aś ciciel hotelu - Wł och (w ogó le nie rozumie angielskiego) - był bardzo niezadowolony z mojego pó ź nego przyjazdu (nie był o czasu nawet 24 godziny). W recepcji o 8 rano nie był o nikogo. Oznacza to, ż e moż esz wyjś ć , ale nie moż esz wejś ć . I w zasadzie gospodyni był a na recepcji, a potem w są siednim pokoju. Oznacza to, ż e każ dy mó gł wejś ć i zabrać klucze do twojego pokoju. I zdecydowanie trzeba był o je przekazać , w przeciwnym razie znowu grzywna w wysokoś ci 300 euro.

Przewodnik Tez Tour - Natalia opowiedział a reszcie turystó w, a potem znowu opowiedział a mi o tej sytuacji. Szturchnę ł a mnie i był a niegrzeczna.

W hotelu obowią zuje ró wnież zakaz jedzenia, napojó w w pokoju. Kaucja 50 euro. Kara za zjedzenie w pokoju wynosi 300 euro. Co wię cej, doł ą czają wydruk, ż e podobno jest to prawo wł oskie. Chociaż nie ma takiego prawa.
A w są siednich hotelach tej samej kategorii 3 * nie był o takich zasad i problemó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU
  • Puszka hotelowa! Po raz pierwszy widzę taki horror!

ZOBACZ TEŻ