Najgorszy hotel w Rzymie.

Pisemny: 28 luty 2012
Czas podróży: 21 — 29 styczeń 2012
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Mieszkaliś my w tym hotelu w dniach 21-29.01. 2012.
Wybraliś my hotel na rezerwacji. com z dobrą oceną i nadal nie rozumiemy, w jaki sposó b taki hotel moż e uzyskać ocenę.8. Dlatego napisaliś my szczegó ł ową recenzję .
Hotel jest naprawdę poł oż ony 10 minut spacerem od dworca Termini - i to jest jego jedyny plus.
Hotel zajmuje 1. i 5. pię tro budynku mieszkalnego. Drzwi do wejś cia są zawsze otwarte i bezdomni z dworca nocują w nich. Winda jest stara i nie zawsze dział ał a, wię c wracają c pó ź nym wieczorem, musiał em przeszkadzać bezdomnym, któ rzy znajdowali się na schodach. Zachowywali się jednak wyją tkowo cicho i nie wywoł ywali ż adnych uczuć poza litoś cią .

Pokó j jest mikroskopijny z bardzo mał ym ł ó ż kiem, na począ tku wzię liś my go za jednoosobowy i poprosiliś my o zmianę , ale powiedziano nam, ż e jest to pokó j dwuosobowy.
W pokoju zabita hydraulika, ledwo ciepł a woda. Bardzo cienki koc polarowy to nie pierwsza ś wież oś ć , podobnie jak narzuta na ł ó ż ko. Pomieszczenie był o ogrzewane klekoczą cym klimatyzatorem, któ ry moż na wł ą czyć lub wył ą czyć tylko dzwonią c do recepcji (do spania z tego powodu jest albo zimno, albo duszno).
W recepcji czę sto siedział dziwny staruszek, któ ry nigdy (! ! ) nie odpowiadał na powitanie. Co samo w sobie jest dziwne, zwł aszcza dla Wł och. Pó ź niej okazał o się , ż e jest wł aś cicielem tej instytucji.
Ale najbardziej nieprzyjemna rzecz czekał a na nas w Check-out. Ponieważ zarezerwowaliś my pokó j bez zwrotu pienię dzy, cał a kwota za hotel został a natychmiast pobrana z karty i uwzglę dniona jako zakup. Jakie był o nasze zdziwienie, gdy ten dziadek zaczą ł domagać się od nas zapł aty gotó wką . Na nasz sprzeciw krzyczał coś po wł osku przez okoł o 30 minut i machał rę kami (zdoł aliś my tylko zrozumieć sł owo „gotó wka”). Musiał em zadzwonić do banku, ż eby dowiedzieć się , co się stał o. W naszym telefonie skoń czył y się pienią dze. Poprosiliś my o skorzystanie z telefonu w hotelu za dodatkową opł atą , ale odmó wiono nam. Musiał em stracić kolejne 40 minut, ż eby wpł acić pienią dze na telefon.
Dzię ki temu dowiedzieliś my się , ż e nie ma problemó w z naszą kartą i hotel w każ dej chwili moż e wypł acić pienią dze w cią gu dwó ch tygodni. Nie rozumieliś my, dlaczego zaż ą dali gotó wki.

W koń cu nie mieliś my czasu na te wszystkie rozmowy i uznaliś my, ż e taniej bę dzie dać mu gotó wkę . Wyglą da na to, ż e taki był zamiar. To prawda, ż e ​ ​ tydzień pó ź niej kwota został a zwró cona na kartę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар