cudowny kraj

Pisemny: 20 listopad 2010
Czas podróży: 14 — 22 październik 2010
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 2.0
Zachowaj ostroż noś ć przy wyborze tego hotelu, ponieważ informacje na stronie internetowej hotelu nie są prawdziwe. Pł atny Internet w pokoju nie dział ał od pierwszego dnia. Obsł uga odpowiedział a, ż e ​ ​ nie moż e pomó c. Dopiero po mojej proś bie o znalezienie dla mnie pokoju w innym hotelu na ich koszt nagle wszystko magicznie zadział ał o. Powtó rzył o się to kilka razy tydzień . Hydromasaż e w basenie są bardzo, bardzo skromne, chlor wlewa się do basenu wiaderkami na oczach goś ci, wycią ga skó rę z lotniska za 30 euro. To już jest mistyfikacja. Przynajmniej w moim przypadku. . . Pytał em kilka razy, czy moż liwe jest skorzystanie z tej usł ugi we wł aś ciwym dla mnie czasie. Znowu został o to potwierdzone wię cej niż raz. . . Ale kiedy tam został y 2 godziny przed odlotem, powiedzieli mi, ż e taksó wka bę dzie godzinę wcześ niej. I nie był o o tym dyskutowane. Wszystkie moje argumenty, ż e mó j bagaż nie jest gotowy, o któ re prosił em 100 razy, po prostu nie usł yszeli. Ogó lnie rzecz biorą c, koszt taksó wki wynosi w rzeczywistoś ci 80 euro, a 30 euro to minibus, któ ry podró ż uje w nieznanym czasie z wyprzedzeniem.
Kupił em wiele pozytywnych recenzji o tym hotelu. . . Moż e są one umieszczane przez samych pracownikó w? 3* a jest 3*. Obsł uga na 3, wyż ywienie - na 3, basen - na 3, sprzą tanie - na 3. Pokoje są dobre.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał