Hotel nie jest zły?

Pisemny: 20 luty 2022
Czas podróży: 5 — 19 luty 2022
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 4.0
Hotel nie jest zł y, ale nie ma personelu rosyjskoję zycznego, a tł umacz przez telefon nie pomoż e, bo internet jest zł y. Jest wycieczka serwisowa. biuro przewodnik SPHERE Victor. Zapamię taj to imię i spró buj wybrać się z nim na wycieczkę . To czł owiek znają cy się na biznesie, mą dry, kompetentny, cał kowicie zanurzony w Indiach. Dzię ki niemu!
Dzię kuję Suzanne, do któ rej dzwonił em na wszystkie okazje, chociaż nie pracuje już w hotelu. Utrata tego pracownika jest gł ó wnym bł ę dem hotelu! Wł aś nie dlatego, ż e hotel nie mó wi po rosyjsku, nie polecam nikomu jechać do tego hotelu. NIKT!
Ponadto hotel nie zwalcza owadó w. Został em pogryziony przez komary, wię c musiał em na wł asny koszt udać się do indyjskiego lekarza. Nie miał em nikogo, kto by mi powiedział , ż e moje rozszerzone ubezpieczenie jest waż ne w cał ych Indiach.

W hotelu nie ma rosyjskiego kanał u telewizyjnego. To straszny minus.
W drodze pobrali mi opł atę za taksó wkę , chociaż nie zamó wił em niczego przez hotel i niczego nie mogł em udowodnić...nie zrozumieli mnie! Dzię ki kucharzom. Jedzenie w hotelu jest doskonał e.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał