Ocena hotelu

Pisemny: 24 marta 2010
Czas podróży: 12 — 22 marta 2010
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 6.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 7.0
Odpoczą ł w marcu 2010 r. Hotel mocno stawia na 2*, a nawet 2*+. Pokó j był czysty, zestaw pokoju odpowiada deklarowanej. Telewizor nie miał pilota - to był o niewygodne. System „rę czny bidet” nie dział ał w toalecie. Prysznic ma ciepł ą wodę przez zbiornik na wodę , ale dział a dobrze, bez problemó w. Nigdy nie widział em obsł ugi pokoju, moż e dlatego, ż e nie oddał em kluczy. Basen z normalną czystą wodą , utrzymywany w czystoś ci, moż na pł ywać . Restauracja ze sł abym wnę trzem. Kolacja raz - nie podobał o mi się . Jadł em w restauracji niedaleko Lobster Pot - wszystko mi się podobał o, nie był o problemó w z ż oł ą dkiem, choć nie zamawiał em wą tpliwych lokalnych pikli, starał em się trzymać zwykł ej diety. Do plaż y oczywiś cie nie 300m. , ale co najmniej 500m, ale po prostu bliż ej nie ma hoteli. Bliż ej 100m. , tylko wille dla "mieszkań có w" Indii. Geograficznie hotel jest dogodnie poł oż ony, na przykł ad w centrum Candolim, obok supermarketu Newtons. Biorą c pod uwagę , ż e do hotelu przychodzisz tylko spać - wszystko jest w porzą dku.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał