Nie zostawiaj otwartego balkonu - nadchodzą szczurze szczenięta

Pisemny: 28 luty 2020
Czas podróży: 6 — 15 luty 2020
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Do hotelu dotarliś my z lotniska o 10 rano. Natychmiast zaczę li się zaludniać , ale oferowali najgorsze pokoje (bez balkonu lub z niezrozumiał ym zamkiem na balkonie, któ rego nie da się zamkną ć proponowanym kluczem). Po kilku minutach naszego niezadowolenia pojawił się wł aś ciciel hotelu (ma duż y sklep na 1 pię trze) i szybko rozwią zał wszystkie problemy.
Osiedliliś my się w pokoju 102. Drugiego dnia okazał o się , ż e nie ma ciepł ej wody i ponownie wł aś ciciel hotelu rozwią zał wszystkie problemy: w cią gu 10 minut pojawili się pracownicy z perforatorem i nowym bojlerem i zainstalowali go za kolejne 15 minut. Szczur wpadł na nas przez otwarty balkon, ale uznaliś my, ż e to dobry znak w swoim roku))) Aby posprzą tać pokó j, trzeba zostawić klucz w recepcji z proś bą o sprzą tanie. W przeciwnym razie nikt się tym nie przejmie. Rę czniki był y codziennie zmieniane samodzielnie. Mokre pozostawiono, a suche zabrano.
Ś niadanie w hotelu jest cał kiem przyzwoite. Wyprowadza się ich na balkon lub proponuje się wspią ć na dach budynku.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU
  • Nie zostawiaj otwartego balkonu - nadchodzą szczurze szczenięta

ZOBACZ TEŻ