Hotel jest dobry, ale personel w recepcji zawodzi?

Pisemny: 4 sierpień 2011
Czas podróży: 1 — 7 sierpień 2011
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Odwiedził em ten hotel pod koniec marca 2011 roku. Hotel jest dobry, niedaleko morza, 5-7 minut na piechotę . W pokoju jest wszystko, czego potrzebujesz (w tym sejf). Mił ą niespodzianką był a nasza wł asna plaż a z hotelu (zostaliś my przydzieleni do innego hotelu na plaż y), a parasole był y bezpł atne. Co do jedzenia - jest wybó r, pyszne, dania zmieniane okresowo, ale w zasadzie był o to samo, pod koniec wakacji był am już zmę czona. Herbata do obiadu za opł atą . Jaka jest kaseta ś niadaniowa - w pierwszej widzę , ż e dali ś ledzia (czy coś takiego) na ś niadanie. A był o z czego wybierać . Kto tego nie lubi, jest jeszcze coś do jedzenia - naleś niki, pł atki ś niadaniowe, jajka itp. Hotel ma rosyjskoję zyczną obsł ugę , chociaż nie dział a na co dzień . Co do szumu samolotó w - tak, sł ychać , ale nie przeszkadzał o mi to, zwł aszcza, ż e ​ ​ lotnisko jest mał e, nie przylatuje zbyt wiele samolotó w. Pokó j jest codziennie sprzą tany. Minus pokó j - doskonał a sł yszalnoś ć - sł ychać , co się dzieje w są siednich pokojach. Nie podobał y mi się w tym hotelu: pokó j miał jedno podwó jne ł ó ż ko, poprosiliś my nas o zmianę pokoju na pokó j z dwoma ł ó ż kami (odką d był em z przyjacielem), obiecano nam, ż e najpierw zmienimy pokó j na nastę pny dzień , a potem nastę pnego dnia (ogó lnie ś niadanie nakarmione), w wyniku czego powiedziano nam, ż e teraz nie mają takich pokoi! W rezultacie mieszkaliś my w tym pokoju. Drugą rzeczą , któ ra mi się nie podobał a, był problem z pó ź ną kolacją po wycieczkach. We wszystkich hotelach obowią zuje zasada, ż e ​ ​ jeś li ktoś wybiera się na wycieczkę , z któ rą wraca po obiedzie, to zostawiam mu jedzenie, restauracja nie jest odpowiednio zamykana i czekają na nakarmienie. Ten hotel najwyraź niej nie wie o tej zasadzie i nie chce wiedzieć . Wyjaś nili mi, ż e nie zostawiają u siebie jedzenia po obiedzie, nie mogą mnie odpowiednio nakarmić , nie pozwolili też wynieś ć jedzenia dla koleż anki, tł umaczą c, ż e organizacja przygotowują ca im jedzenie zabrania tego . Potem pró bował em negocjować (z gó ry) w sprawie suchych racji na obiad. Najpierw powiedzieli mi, ż e zrobią wszystko, potem powiedzieli mi sto, ż e nie był o moż liwe, ż e tego nie zapewnili (moż na się tylko zgodzić na lunch box na ś niadanie), po dł ugiej debacie zgodzili się , ż e zostawił aby mi 2 pudeł ka na lunch - na rano i na kolację . W rezultacie rano dostał em 1 pudeł ko na lunch. Nie był o czasu na kł ó tnie i pytanie o drugie e. Wieczorem, po przyjeź dzie, poprosił em odpowiednio o moje drugie pudeł ko na lunch, powiedziano mi, ż e nie wiedzieli o ż adnym pudeł ku na lunch, nie dostarczyli go. W rezultacie został em bez jedzenia! To naprawdę zepsuł o mó j stosunek do personelu w hotelu! Tak wię c tym, któ rzy zarezerwują wycieczki do Jerozolimy, radzę zatroszczyć się o obiad z wyprzedzeniem - buł ki, jogurty, owoce do noszenia z wyprzedzeniem. Nie mam już sił y wychodzić na kolację , zwł aszcza ż e wracasz pó ź no (okoł o 12 w nocy). Z powrotem do personelu. Nastę pnego dnia po wycieczce nasi znajomi (zameldowali się razem) powiedzieli nam, ż e kiedy nas nie był o, jeden pokó j osó b, z któ rymi pojechał em na wycieczkę , był otwarty i zgł osili to w recepcji (nie wiem : albo sami zapomnieli zamkną ć , albo sprzą taczka nie zamknę ł a pokoju - nie był o jasne). Pracownicy spojrzeli wzrokowo na pokó j, pobrali odciski palcó w i zamknę li drzwi. Jednak nikomu nie przyszł o do gł owy, ż eby powiadomić mieszkań có w tego pokoju, oni też nie zapisali o tym w swojej księ dze! Myś lę , ż e to takż e duż y minus hotelu. Z tych powodó w wystawiam za usł ugę ocenę „3”. Niemniej jednak polecam ten hotel, zwł aszcza ż e noclegi w nim okazał y się doś ć ekonomiczne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał