Okropny hotel?

Pisemny: 26 wrzesień 2012
Czas podróży: 15 — 20 wrzesień 2012
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Przebywał w hotelu od 15 wrześ nia do 20 wrześ nia 2012 w grupie pielgrzymó w (48 osó b) w pokoju 423. Hotel nie odpowiada deklarowanym gwiazdkom.
Pokoje. Powierzchnia pokoju jest bardzo mał a, wraz z zestawem mebli poruszasz się na boki. Osoba waż ą ca ponad 80 kg odczuje niedogodnoś ci podczas poruszania się po pokoju i przebywania w ł azience. We wszystkich pokojach naszej grupy nie był o suszarki do wł osó w (grupa znajdował a się na pię trach 4.5, 8.10). Nie ma rosyjskich kanał ó w. Ale w pokojach z jakiegoś powodu są dwa telefony - w ł azience? ? a bezpoś rednio w pokoju? Ale nie dział ał y we wszystkich pokojach! W ł azience nie ma wentylacji, gdy bierzesz prysznic, pomieszczenie wypeł nia się parą , któ ra nie znika na dł ugo. Z tego powodu na ś cianach jest pleś ń ! Okna numeró w nieparzystych wychodzą na jezdnię (nasz 423.4 pię tro). Dlatego w pobliż u znajduje się dworzec autobusowy, pod naszym oknem znajdował a się pę tla autobusowa, (nawet przy zamknię tym oknie) przez cał ą noc dobiegał straszny hał as od dudnią cych silnikó w. Wszę dzie czuć stę chł y zapach.
Zauważ am, ż e w korytarzu 4 pię tra przez 3 dni woda kapał a z sufitu na podł ogę . Począ tkowo w tym miejscu był rę cznik, ale nie oszczę dzał , a wszyscy hotelowi goś cie zgodnie przeciskali się przez kał uż e na dywanie!

Restauracja. Zapoznanie się z restauracją odbył o się podczas kolacji w sobotę.15. 09.2012. Naszej grupie przydzielono restaurację na najniż szym pię trze (jest jeszcze jedna na pię trze recepcji). Sam pokó j i ró ż norodnoś ć dań , delikatnie mó wią c, nas rozczarował y. Zupa (osobna historia) - straszna, kwaś na papka o niezrozumiał ej konsystencji, dodatek - jeden rodzaj (ryż ), danie mię sne - kurczak, danie rybne - nie był o, sał atka - 3 rodzaje, sos na bazie pomidoró w - kwaś ne, a nawet grane, sł odkie dania - ciasto francuskie i rogaliki. Gdy jedno danie się skoń czył o, nikomu nie ś pieszył o się , aby je przynieś ć . Oczywiś cie nie mogł o to trwać dalej i poważ na rozmowa odbył a się podniesionym tonem z tł umaczem z gospodynią hotelu! Podję te dział ania przyniosł y owoce, menu stał o się zauważ alnie bardziej zró ż nicowane, produkty ś wież sze, a personel restauracji bardziej uważ ny! Nigdy wię cej problemó w z jedzeniem! Stą d rada – broń swoich praw, pł acisz pienią dze (a nie mał e) – za to jesteś zobowią zany do ś wiadczenia pewnych usł ug, bo już za nie zapł acił eś !
Z plusó w - lokalizacja w mieś cie - stare miasto to 4 przystanki tramwajem (lub metrem lub pocią giem, jakkolwiek to nazywają ).
Podsumowują c, chciał bym powiedzieć , ż e nie uważ am się za kapryś nego, ale obiektywnego turystę . Podró ż ował a po Europie, odpoczywał a w hotelach w Turcji, Tunezji i Egipcie. Jeś li to moż liwe, wybierz inny hotel! Chę tnie odpowiem na wszystkie pytania!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (1) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар