Niegrzeczny, niegościnny właściciel hotelu. Złe jedzenie: słone, tłuste, monotonne.

Pisemny: 15 lipiec 2017
Czas podróży: 30 czerwiec — 10 lipiec 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Wybrał am hotel ze wzglę du na bliskoś ć morza i spokojną lokalizację (Podgora). W lipcu 2017 w Podgorze wybuchł poż ar: hotel jest prawie otoczony wypalonymi sosnami, wypalonymi palmami. Jak się jednak okazał o, gł ó wnym problemem hotelu jest jego wł aś ciciel. Spotkanie - przy lampce wina, uś miechy. . . Po kilku minutach okazał o się , ż e proponowany pokó j nie pasuje do zarezerwowanego. Wł aś ciciel się zdenerwował , zaczą ł na nas krzyczeć w obecnoś ci wczasowiczó w, obsł ugi hotelu! Cał kowita przemiana osoby w cią gu 2-3 minut. Szczerze mó wią c, pokazano nam inny pokó j - na 1 pię trze, z widokiem na opuszczony dziedziniec i okna na parterze (choć pokó j z widokiem na morze jest zarezerwowany od lutego! ) Mam pytanie, co robić ? Wł aś ciciel hotelu udzielił mi kró tkiej i nerwowej odpowiedzi: „Jeś li nie podoba ci się pokó j, wracaj do autobusu! ” Komentarze są zbę dne. Dopiero z pomocą biura podró ż y znaleź li „poprawny” numer. Jedzenie jest tł uste, sł one i monotonne. Pokó j jest mał y. Wifi jest sł abe. Reszta personelu jest uprzejma. Wł aś ciciel nawet nie przeprosił . Nawiasem mó wią c, w dniu wyjazdu znó w zaczą ł na mnie krzyczeć : skoń czył w recepcji, a ja był em zmuszony zwró cić się do niego z pytaniem. Ale na moje nieszczę ś cie w tym momencie liczył pienią dze (to dla niego waż ne! ): znowu pł acz, zarumieniona twarz. . Personel hotelu, któ ry to obserwował , spuś cił oczy ze wstydu. Ten wł aś ciciel hotelu to po prostu hań ba dla swojego hotelu i cał ej Chorwacji. I nie chodzi o temperament! Musisz być w stanie kontrolować siebie, jeś li musisz komunikować się z ludź mi. Mó j wniosek, jeś li chcesz problemó w z wcześ niej zarezerwowanym pokojem, publiczną zniewagą , niesmacznym jedzeniem (wł aś ciciel oczywiś cie oszczę dza na jakoś ci jedzenia i dobrym kucharzu), powinieneś udać się do tego hotelu. I nie pojadę tam ponownie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU
  • Niegrzeczny, niegościnny właściciel hotelu. Złe jedzenie: słone, tłuste, monotonne.
  • Bardzo dobry hotel!

ZOBACZ TEŻ