Dobry hotel, ale nie 5 gwiazdek?

Pisemny: 13 wrzesień 2019
Czas podróży: 17 — 23 sierpień 2019
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 6.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
Odpoczywaliś my w sierpniu (od 17 do 23 sierpnia) 2019 z rodziną (dwoje dzieci).
Pozytywne punkty:
- liczby
- MORZE
- wyż ywienie (osobny komplement dla kucharzy przygotowują cych dania bezpoś rednio na sali)
- lody gratis
- czysta plaż a, któ ra jest nie tylko codziennie sprzą tana, ale i myta
Negatywny:
- widok z okna pokoju (okna pokoju patrzył y bezpoś rednio na skł adowisko, któ re jest obok hotelu. Dzię ki temu nigdy nie siedzieli na balkonie ani wieczorem, ani wcześ nie rano).

- niewystarczają ca iloś ć leż akó w na plaż y: jasne jest, ż e hotel zarabia nie tylko na wczasowiczach w nim, ale takż e na wszystkich tych, któ rzy swobodnie odwiedzają plaż ę , ale myś lę , ż e 5-gwiazdkowy hotel powinien rozwią zać ten problem nie na koszt tych, któ rzy pł acą w nim za nocleg. (wielokrotnie zaró wno w opisach, jak iw samym hotelu mó wiono, ż e rę czniki pozostawione na godzinę został y zebrane i leż aki został y w ten sposó b zwolnione, ale nic takiego się nie stał o podczas naszych wakacji).
- kwestia bezpieczeń stwa wczasowiczó w w hotelu: cał y czas widział em ochroniarza dokł adnie przez 5 minut 1 raz. i wszystkie. Jednocześ nie dostę p do hotelu jest otwarty dla wszystkich, nawet w cią gu dnia, nawet pó ź nym wieczorem, nawet w czasie, gdy nie dział a już bar przy basenie, któ ry sł uż y tym, któ rzy chcą zaż yć ką pieli sł onecznej na plaż y.
- plaż a jest publiczna, mimo ż e na wielu stronach jest deklarowana jako czysto hotelowa.
- brak terenu hotelu (teren hotelu ogranicza się do budynku, mał y basen tuż przy wejś ciu i leż aki na plaż y)
- wycieczki: przynajmniej pytanie prawdopodobnie nie dotyczy już hotelu (dla przedstawicieli oczywiś cie najważ niejsze jest, aby podeprzeć coś dla wczasowiczó w. Kiedy wybierasz wycieczki, sprecyzuj konkretnie, naprawdę zabiorą Cię tam, gdzie się spodziewasz i jak dł ugo to potrwa).
- brak pomieszczenia do przechowania rzeczy w przypadku pó ź nego wymeldowania (wykwaterowanie z pokoju o godzinie 12.00. Przed transferem, jeś li jest wieczorem, moż na zostawić bagaż w recepcji (w tym samym czasie , znajdują się na podeś cie schodó w, któ re wydaje się być tylko personelem hotelu)
- jako wyznacznik niedocią gnię ć : nikt nie zadał sobie trudu wymiany przepalonych ż aró wek w nazwie hotelu przez cał y tydzień . dla niektó rych moż e to nie być wskaź nik, ale jest to stosunek do urlopowiczó w i poczucie wł asnej wartoś ci hotelu, czy coś takiego.
Osobno chcę odnotować pracę animatoró w. DOBRZY LUDZIE!! ! ! Gdyby nie oni, ocenił bym to jeszcze niż ej.
DZIĘ KUJĘ im bardzo (Alina, Ira, Anya, Tuglu)!

Ś wietna organizacja, przyjacielskie relacje, cią gł e zabawy zaró wno z dzieć mi jak i dorosł ymi! ! ! Widać , ż e chł opaki nie tylko serwują numer, ale naprawdę lubią to, co robią i nie tylko oni, ale i osoby z ich otoczenia cieszą się tym! Dzieci był y nawet bardzo zdenerwowane, ż e musiał y się z nimi rozstać .
Zaznaczam: 95% wczasowiczó w to rodziny z dzieć mi, wię c jeś li ktoś planuje urlop w tym hotelu, weź pod uwagę ten fakt.
Reszta pozostawił a podwó jne wraż enie. Wą tpię , ż eby ktoś naprawił te wady, o któ rych mó wił em. Wszystkie pokoje są zaję te, ludzi duż o, pienią dze trafiają do wł aś cicieli, wię c. . .
Ale reszta w tym hotelu, jak w pię ciogwiazdkowym, nie radził abym znajomym.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał