Obsługa restauracji nie szanuje gości

Pisemny: 9 sierpień 2017
Czas podróży: 5 — 12 sierpień 2017
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Na począ tku chciał em napisać dobrą recenzję . Jednak....Wszystko był oby w porzą dku: animacje (dzieci to lubią ), animacje i to, ż e dzieci są zawsze pod opieką , nawet w dziecię cym basenie. Pokó j, a my mieszkaliś my w domku, też się podobał o. Pokoje są codziennie sprzą tane, sprzą tane sumiennie. Ale restauracja, a raczej kelnerzy, zepsuł a dobre wraż enie o hotelu. Przybywają c pewnego wieczoru na kolację , a przyszliś my w momencie otwarcia restauracji, poszliś my do wolnego stolika, przy któ rym zawsze jedliś my (był o nas 5). Po okoł o pię ciu minutach podszedł do nas kelner i zaczą ł ukł adać butelki wody, powtarzają c nuty frytek. My, nie zdają c sobie z tego sprawy od razu, nadal siedzieliś my. Potem powiedział , ż e nie jest wolny. I zaczą ł em wskazywać na inne tabele. Zapytaliś my ze zdumieniem, dlaczego zostaliś my przeszczepieni. Nie wyjaś niają c niczego, zadzwonił do administratora. Po wysł uchaniu nas powiedział : nie rozumiem rosyjskiego! ! ! Smacznego! ! I wyszedł . Proszę pamię tać , ż e nikt nawet nie przeprosił !!! ! ! Jedliś my kolację . Nikt nie podszedł do tego stoł u. Po omó wieniu sytuacji na przyję ciu obiecali się temu przyjrzeć . Ale niestety! ! ! Nikt tego nie wymyś lił . Stosunek do nas, nie do Europejczykó w, jak do drugiej klasy! ! ! Szkoda. To nie pierwszy raz, kiedy jesteś my na wakacjach w Grecji, zawsze zatrzymujemy się w hotelach 5*. Nigdy nie był o tak haniebnej postawy!!!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał