Hotel, który rozczarował.

Pisemny: 28 styczeń 2023
Czas podróży: 4 — 13 wrzesień 2022
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Kretę odwiedził em po raz drugi. Zawiedziony przy wyborze hotelu, a raczej od razu po zameldowaniu się w pokoju.
Pokó j okazał się brudny: wł osy zmieszane z kurzem na podł odze, brud i nieprzyjemny zapach w ł azience, na balkonie (taras) w ogó le nie był sprzą tany (zdję cie w zał ą czeniu). Nie jesteś my wybredni co do idealnej czystoś ci, ale wierzcie mi, nie chciał o nam się nawet wycią gać ubrań z walizek. Oczywiś cie natychmiast, bez hał asu, zwró cili się do administratora, wzywają c ją do pokoju, ż ą dają c posprzą tania pokoju, aby mogli się rozgoś cić . Administrator Stelli też po cichu zarzą dził , a pokó j został "posprzą tany". Po ponownym wejś ciu stan pokoju pozostał prawie taki sam. Zbliż ają c się ponownie z tą samą prostą proś bą do recepcji, gospodyni hotelu o imieniu Despinara już tam był a. Moja kró tka proś ba (po angielsku) był a uprzejma: „Nie proszę o zmianę naszego pokoju, po prostu niech zostanie odpowiednio posprzą tany”.
Recepcjonistka poinformował a gospodynię o mojej wstę pnej proś bie, a Despinara z oburzeniem postanowił a się sprawdzić . Oczywiś cie odkrył a ten sam stan pokoju, nie przestają c mieć do nas pretensji. Na sali spokojnie powiedzieliś my: „Nie wymagamy sterylnej czystoś ci, a jedynie jakoś ciowego umycia przynajmniej podł ogi w pokoju iw ł azience”. Na co zapytał a, dlaczego nie szukaliś my innego hotelu z bardziej czystymi pokojami? ! Potem zadzwonił a do sprzą taczki i kazał a jej posprzą tać pokó j wybielaczem)). W kolejnych dniach pobytu nie witał a nas na terenie hotelu, chociaż sama sprzą taczka i administrator uś miechali się uprzejmie i pytali, czy wszystko w porzą dku. Zauważ yliś my podobny sposó b jej komunikacji z innymi goś ć mi hotelu.

Jeś li nie zwraca się na to uwagi, personel hotelu (administratorzy, pracownicy restauracji, faceci w barze, kucharz) to przyjaź ni, wspaniali ludzie, któ rzy pozostawili bardzo dobre wraż enie.
Sam hotel jest mał y, w drugiej linii, tuż przy drodze. W hotelu znajduje się mał y basen.
Jedzenie jest dobrze przygotowane, ale ró ż norodnoś ć potraw jest sł aba i monotonna. Podobnie jest ze sł odyczami. Podobnie z napojami. Soki tylko w sklepach.
Animacja Rozrywka: pewnego wieczoru lokalna piosenkarka ś piewał a piosenki i dyskotekę dla goś ci hotelowych.
Spacer na plaż ę zajmuje okoł o 5 minut, na plaż y dostę pne są bezpł atne leż aki i parasole. Na plaż y są mał e miejsca, gdzie moż na wejś ć do morza i popł ywać.
Jest gdzie chodzić w wiosce, wiele sklepó w i tawern.
Wynaję liś my samochó d na 4 dni i podró ż owaliś my po Krecie. Poszliś my na plaż ę Elafonissi, jest tam jak w mrowisku, bardzo duż o ludzi. Ponieważ przez kilka dni był a burza, pojechaliś my przez gó ry na przeciwległ e wybrzeż e wyspy. Niezapomniane wraż enie! Morze był o chł odne, ale spokojne.
Kreta to niesamowite miejsce, do któ rego chce się wracać . Radzę pojeź dzić po wyspie, aby zobaczyć jej pię kno.
Hotel Amnissos, nie polecam, nie odpowiada swojej kategorii. Chociaż byliś my już w trzygwiazdkowym hotelu na Krecie.
I nie był oby ź le, gdyby wł aś ciciel hotelu Despinare wzią ł udział w szkoleniach dotyczą cych umieję tnoś ci komunikacyjnych, uprzejmoś ci i ogó lnie w biznesie hotelarskim. W koń cu Klient pł aci jej wynagrodzenie. A wszelkie proś by czy wymagania goś ci to tylko droga do jakoś ci, droga do sukcesu.

A jeś li nadal odwiedzasz ten hotel, radzę ci przypadkowo nie „wysł ać ” butó w pod ł ó ż ko pokoju)))...Wycią ganie ich nie jest przyjemną rzeczą ).. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał