Bardzo zły hotel?

Pisemny: 18 wrzesień 2019
Czas podróży: 12 — 21 wrzesień 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 1.0
Stosunek Twojego hotelu do turystó w jest obrzydliwy. Na Twojej stronie jest napisane, ż e są kosmetyki, ale w rzeczywistoś ci tak nie jest. Napisz liczbę , jaką sprzą tają w cią gu dnia, ale to prawda, jeś li moż esz spotkać grupę sprzą taczy i nie jest faktem, ż e zrobią to za pierwszym razem. Sprzą taliś my pokó j 5 dnia pobytu w hotelu. Obsł uga mó wi tak, ale tak naprawdę nic się nie dzieje i reakcja wynosi 0. Poprosili o mydł o w recepcji, facet udawał , ż e idzie za nim, kiedy wró cił , powiedział nie, trzeba znaleź ć grupę sprzą taczy. Znaleź li sprzą taczki, po pó ł dnia mó wią , ż e mydł o się skoń czył o. Twó j hotel nie odpowiada 5 *. Aby coś zdobyć , musisz przejś ć przez bardzo trudną misję .
Proszę o odpowiadanie deklarowanym 5*, ale na razie jest to 2*. Nie biorę pod uwagę stanu hotelu, ż e potrzebuję napraw i nazw w ł azienkach. To oczywiste. Bardzo zł y hotel pod wzglę dem stosunku do turystó w. „Ryba gnije od gł owy”, a turysta przynosi prawdziwe pienią dze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał