Your hotel’s attitude towards tourists is disgusting. On your site it says that there are toiletries, but in reality they are not. Write the number that they clean in a day, but it’s real if you can meet a group of cleaners and it’s not a fact that they will do it the first time. We cleaned the room on the 5th day of stay at the hotel. The staff says yes, but nothing really happens and the reaction results in 0. They asked for soap at the reception, the guy pretended to follow him, when he returned he said no, you need to find a group of cleaners. They found the cleaners, after half a day, they say the soap is over. Your hotel does not respond 5 *. To get something you need to go through a very difficult quest.
I ask you to correspond to the declared 5 *, but for now it is 2 *. I don’t take into account the hotel’s condition that I need repairs and names in the bathrooms. It's obvious. Very bad hotel in terms of relation to tourists. "The fish rots from the head, " and the tourist brings you real money.
Stosunek Twojego hotelu do turystó w jest obrzydliwy. Na Twojej stronie jest napisane, ż e są kosmetyki, ale w rzeczywistoś ci tak nie jest. Napisz liczbę , jaką sprzą tają w cią gu dnia, ale to prawda, jeś li moż esz spotkać grupę sprzą taczy i nie jest faktem, ż e zrobią to za pierwszym razem. Sprzą taliś my pokó j 5 dnia pobytu w hotelu. Obsł uga mó wi tak, ale tak naprawdę nic się nie dzieje i reakcja wynosi 0. Poprosili o mydł o w recepcji, facet udawał , ż e idzie za nim, kiedy wró cił , powiedział nie, trzeba znaleź ć grupę sprzą taczy. Znaleź li sprzą taczki, po pó ł dnia mó wią , ż e mydł o się skoń czył o. Twó j hotel nie odpowiada 5 *. Aby coś zdobyć , musisz przejś ć przez bardzo trudną misję .
Proszę o odpowiadanie deklarowanym 5*, ale na razie jest to 2*. Nie biorę pod uwagę stanu hotelu, ż e potrzebuję napraw i nazw w ł azienkach. To oczywiste. Bardzo zł y hotel pod wzglę dem stosunku do turystó w. „Ryba gnije od gł owy”, a turysta przynosi prawdziwe pienią dze.