Bardzo dobry hotel, gdyby tylko miał lepszą izolację akustyczną?

Pisemny: 16 wrzesień 2014
Czas podróży: 13 — 19 sierpień 2014
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 7.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 8.0
1. Spoś ró d wszystkich pozostał ych hoteli z wolnymi pokojami w momencie rezerwacji, ten wydał nam się najlepszy pod wzglę dem stosunku jakoś ci do ceny. Odprawa przebiegł a sprawnie i bardzo szybko.
2. Wyglą d, nowoczesne meble, ś niadanie w restauracji na dachu, sama restauracja wieczorami (ceny doś ć przystę pne), Wi-Fi dział a dobrze.
3. Zalety:
- pię kne i nowoczesne meble;
- nowoczesna i wygodna instalacja wodno-kanalizacyjna;
- zamiast umieszczania odpowiedniego znaku moż na nacisną ć przycisk „nie przeszkadzać ”;
- Ł atwy w uż yciu bezpł atny sejf;
- widok na morze z balkonu pokoju (przynajmniej jeden mieliś my);
- wygodne ł ó ż ko;
- moż liwoś ć sterowania oś wietleniem z kilku miejsc.
Niedogodnoś ci:
- niezbyt dobra izolacja akustyczna;
- Lodó wka-bar bez zamraż arki.

4. Ś niadania w hotelu nie moż na nazwać bardzo urozmaiconym, jednak uważ am, ż e wybó r jedzenia jest wystarczają cy. Ale tam nie ma ekspresó w do kawy, kawę trzeba zamó wić u kelnera, któ ry czasami musi dł ugo czekać . A gdy kelner przynosi kawę w dzbanku, czę sto zapomina zabrać ze sobą filiż anki i ł yż eczki, któ re niestety nie są „w domenie publicznej”. Ponadto kelnerzy starają się podnieś ć baldachim nad balkonem restauracji, aby nie był o wygodnie siedzieć tam pod sł oń cem. Myś lę , ż e w ten sposó b zmniejszają obszar, po któ rym muszą cał y czas biegać .
5. Patrz punkt 3 (wady) i punkt 4 (o kelnerach). Nie podobał mi się też fakt, ż e hotel powinien być doś ć daleko od plaż y (400-500 metró w od „dzikiego” i okoł o kilometra od „cywilnego”).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU
  • Bardzo dobry hotel, gdyby tylko miał lepszą izolację akustyczną?

ZOBACZ TEŻ