Nie polecam!

Pisemny: 31 sierpień 2025
Czas podróży: 15 — 29 sierpień 2025
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Przebywaliś my w tym hotelu od 15 do 29 sierpnia 2025 roku. Nie jesteś my rozpieszczoną rodziną , byliś my w wielu krajach i ró ż nych hotelach, ale to pierwszy raz, kiedy mieliś my takie „wakacje”. Po zameldowaniu w pokoju roił o się od mró wek. Problem wydawał się być rozwią zany, ale dalsze sprzą tanie był o bardzo niedbale wykonane i nikt nie usuną ł mró wek. W pokoju jest bardzo duż a i gł oś na klimatyzacja, któ ra wisi tuż nad ł ó ż kiem (mó j mą ż pó ź niej się przezię bił ). Klimatyzacja przeciekał a 2 razy! Mechanik po prostu owiną ł wą ż taś mą izolacyjną i to wszystko! (teoretycznie trzeba go pilnie wymienić , a nie „naprawić ” taś mą izolacyjną! ). Nie da się zasną ć w nocy (nasz pokó j znajdował się obok pralni i gł ó wnego wejś cia). Przez cał ą noc sł ychać był o dź wię ki (bip, bip, bip…). Mó j mą ż i ja ratowaliś my się zatyczkami do uszu. Wanna jest bardzo stara i brudna. Ką paliś my się tylko na stoją co, posadził am dziecko na rę czniku i tak je umył am. Zaproponowali zmianę pokoju dopiero 2 dni przed wyjazdem! (nie miał o to sensu! ) Wieczorne animacje i mini dyskoteka są bardzo gł oś ne, mini dyskoteka tylko po angielsku!???? , napoje są obł ę dnie sł odkie dla dzieci, nie ma naturalnych sokó w, jedzenie w jadalni jest przeznaczone dla Anglikó w, biał e buł ki, burgery, kieł baski itp. Bardzo chciał am rybę...ale był a niesmaczna, wrę cz bez smaku. Chciał am tylko zupę , ale taką , któ ra był a zbyt sł ona lub bez smaku. W jadalni jest też bardzo gł oś no i duszno. Brakuje atmosfery spokoju i smacznego ((
Plaż a jest pię kna (sama w sobie), najbardziej podobał o mi się morze. Leż aki na plaż y są bardzo stare i zapadnię te, leż ak pod moim mę ż em zł amał się i prawie przebił mu bok! Uważ ajcie!
Obsł uga nie jest mił a, moje dziecko był o zaskoczone...dlaczego ciocie nie odpowiadają , gdy się je wita w SPA, gdy idzie się zmienić rę czniki, dziewczyny zdają się robić przysł ugę , ale nie witają się ani nie ż egnają . Czy to normalne?

Generalnie, gdyby szefowie kuchni tego hotelu naprawdę dbali o swoich goś ci i chcieli, aby ich pobyt był komfortowy, a ludzie chcieli do niego wracać...zainwestowaliby pienią dze i wysił ek w rozwó j, naprawy, wymianę i oczywiś cie szkolenie personelu. Szkoda, ż e ​ ​ kierownictwo tego hotelu w ogó le się tym nie przejmuje!
Wynaję liś my samochó d na tydzień , zobaczyliś my wiele na wyspie, to uchronił o nas przed niekoń czą cym się pobytem w hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар