Hotel zrujnował ideę Grecji

Pisemny: 28 sierpień 2013
Czas podróży: 17 — 24 sierpień 2013
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Nie nie i jeszcze raz nie! Przydarzył o mi się nieprzyjemne zdarzenie, a mianowicie moja mama pojechał a na wieczorną wycieczkę i wró cił a o 1 w nocy, o któ rej wtedy czekał em na nią w pobliż u hotelowego baru, któ ry zamykany jest o 00.00. Siedzieliś my w grupie turystó w, popijają c wino kupione w barze. Niestety hotel poł oż ony jest w taki sposó b, ż e spanie w nim jest nierealne, jeś li ma się pokó j z widokiem na podwó rko - jest to cią gł y hał as w cią gu dnia, jeś li ma się zewnę trzny - hał as zaró wno w dzień jak iw nocy. Jeś li siedzisz na balkonie i rozmawiasz, wszyscy są siedzi sł yszą twoją rozmowę . No wię c przyjechał a moja mama i grupa jej przyjació ł i wspó lnie zaczę liś my dyskutować , czy warto odwiedzić tę wycieczkę . W tym czasie podbiega do nas jakiś niezrozumiał y nocny stró ż -menadż er lub ktoś inny i krzyczy na nas, ż e po godzinie 00:00 nie mamy prawa przebywać w hotelowym lobby, czyli musimy być w naszych pokojach po pó ł nocy. Wybacz mi oczywiś cie, ale myś lę , ż e jestem dorosł a i sama decyduję , o któ rej kł adę się spać ! Wypowiedział to wszystko po angielsku i nikt go nie rozumiał opró cz mnie. Poprosił em go o wyjaś nienie na podstawie czego stawia się taki wymó g, odpowiedź brzmiał a – ZASADY HOTELI. Poprosił em o podanie tych zasad i pokazanie, gdzie jest mó j podpis, ż e znam te zasady. Do reprezentowania biura podró ż y o tych zasadach nic nie powiedział em. W efekcie z gó rnych pię ter usł yszał em gł os wł aś cicielki hotelu i jej có rki (któ ra, jak się okazał o, przeszkadzał a nam w spaniu), ż e nie mamy prawa i tyle, a syn wł aś cicielki hotelu nam groził z policją ! Wybacz mi oczywiś cie, ale to jest kompletne szaleń stwo! Odpowiedział em mu - zaproś , porozmawiajmy i rozwią ż my problem. Wszyscy uciekli z krzykami i krzykami, ale ja nigdy nie czekał em na policję . Oczywiś cie przyznaję , ż e mogliś my przeszkadzać wypoczywają cym goś ciom hotelu (nie usł yszeliś my od goś ci ani sł owa, a cał y hotel to turyś ci rosyjskoję zyczni). a raczej wł aś ciciele hotelu, ale wszystkie problemy zawsze moż na rozwią zać pokojowo. Moż na był o podejś ć i powiedzieć , ż e zmniejszymy gł oś noś ć (pijakó w wś ró d nas nie był o, wszyscy siedzieli i rozmawiali zgodnie z zainteresowaniami), a nie krzyczeć na cał y hotel! Dla mnie ta sytuacja był a cał kowitym zaskoczeniem. Rozumiem, jeś li pojawiają się problemy z personelem hotelu (któ ry, szczerze mó wią c, jest doskonał y, a takż e z recepcją i kelnerami, nawet sprzą taczką w pokoju), ale nigdy nie widział em takiej niegrzecznoś ci ze strony wł aś cicieli-menedż eró w w moim ż ycie. Rano zgł osił em się do przedstawiciela firmy w celu wyjaś nienia wł aś ciwego ś niadania (zawieziono nas na lotnisko o 3 w nocy), ale jak się okazał o wł aś ciciel hotelu zabrania dawania goś ciom ś niadań (za któ re zapł acił em) za), powoł ują c się na fakt, ż e w autobusie nie wolno jeś ć , a na lotnisku sami moż emy je kupić ! To był a ostatnia kropla! Przedstawiciel firmy zaproponował , ż e napisze reklamację dotyczą cą hotelu w biurze podró ż y, w któ rym wykupił em wycieczkę . To cał a odpowiedź , jaką otrzymał em. Nigdy nie podano mi ś niadania.
Tak fajnie spę dziliś my czas w hotelu! To znaczy poza nim. Jedliś my tylko w tawernach, system all inclusive to tylko ś miech i nic wię cej; kupiliś my wino i piwo w supermarkecie, ponieważ w hotelowym barze nie był o wyboru. Za swoje cię ż ko zarobione pienią dze bę dziesz musiał nie tylko czekać w kolejce, aż napó j bę dzie dla ciebie przygotowany, ale takż e zrozumieć , ż e przygotowali nie to, o co prosił eś ))))).
To moje wraż enie z hotelu. Jeszcze raz - NIE, NIE i NIE! ! ! Dzię ki!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał