Czy warto??

Pisemny: 22 wrzesień 2010
Czas podróży: 26 sierpień — 9 wrzesień 2010
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 5.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Mó wią c wprost, spodziewaliś my się wię cej zaró wno od Grecji, jak i od hotelu.
Mó j mą ż na proś bę biura podró ż y, któ re przysł ał o naszą rodzinę , napisał roszczenie. Przeczytaj i zdecyduj sam:
Mię dzy 26.08. 2010 do 09.09. W 2010 roku moja ż ona i dziecko (1 rok 5 miesię cy) odpoczywali na wykupionej u Pań stwa wycieczce w Grecji w hotelu Simantro Beach (Chalkidiki) w ramach programu „Mama i Dziecko”. W pozostał ej czę ś ci zidentyfikowano istotne niedocią gnię cia w obsł udze w hotelu, któ rych nie przewidywał y warunki wycieczki, a mianowicie:
1. W pokoju nie był o ł ó ż eczka dziecię cego przewidzianego w warunkach zwiedzania. Został a przyznana dopiero po dł ugich uporczywych proś bach (prawie skandal).

2. W pokoju nie był o czajnika do przygotowania jedzenia dla niemowlą t. Udzielono go dopiero na kilka dni przed wyjazdem.
3. Nie był o menu dla dzieci. Z ogó lnego menu moż na był o wybrać tylko coś dla dziecka na ś niadanie, przez resztę czasu nie był o jedzenia dla dzieci.
4.
Woda w restauracji, znajdują cej się w chł odziarkach, okazał a się pochodzić ze zwykł ego kranu i czasami obrzydliwie pachniał a. W rezultacie wszyscy jako rodzina zachorowaliś my na nieznaną infekcję jelitową . Jak się pó ź niej dowiedzieliś my, wiele dzieci i dorosł ych w tym hotelu miał o taką infekcję . Na szczę ś cie trwa nie dł uż ej niż.2 dni i nie pocią ga za sobą poważ nych konsekwencji (choć moż e mieć ).
5. Na naszą proś bę wezwania lekarza, ten ostatni się nie pojawił . Chociaż obiecał przyjechać za godzinę.
6. Umieszczono nas w pokoju z dwoma osobnymi ł ó ż kami, chociaż doskonale wiedzieli, ż e przyjechaliś my jako rodzina.
7. W są siedztwie, przez ś cianę z pokoju, odbywał y się systematycznie dyskoteki do 1-2 w nocy. Jednocześ nie mamy mał e dziecko, któ re musi iś ć spać o 22:00. Na moje wielokrotne ż ą dania administracja hotelu powiedział a, ż e ​ ​ nic nie moż e na to poradzić , odmó wił a przeniesienia nas lub zatrzymania dyskotek.
osiem.
Wó zek dziecię cy dostarczony przez program „Mama i Dziecko” trafił do nas w fatalnym stanie. Koł a odpadł y i pojechał y w ró ż nych kierunkach, wszystkie ł ą czniki i rama był y zdeformowane. Odmó wili wymiany wó zka, bo nie był o innego. Obiecali to naprawić , ale po kilku dniach. W efekcie musieliś my wszystko przewiną ć taś mą i wykorzystać to, co mamy na cał e wakacje.

9. Bardzo się zdziwił am, ż e klucz do sejfu w pokoju jest odpł atny (mimo, ż e pojechaliś my na wakacje w systemie All Inclusive).
10. Nie był o internetu WiFi, co został o wskazane w opisie hotelu. Był y komputery z pł atnym Internetem, ale bez rosyjskiej klawiatury był y bezuż yteczne.
11. W pokoju ś cieki spł ywał y bezpoś rednio na podł ogę ł azienki. Jeś li wł ą czysz wodę w ł azience i umyjesz rę ce w zlewie, to podł oga w ł azience wypeł ni się wodą przez otwó r w podł odze.
12.
We wrześ niu wył ą czono klimatyzatory, mimo ż e temperatura powietrza wynosił a 28-30 stopni.
13. Musieliś my spać przy otwartym oknie i pierwszej nocy komary ugryzł y nasze dziecko. Administracja odmó wił a zatrucia komaró w w naszym pokoju i zaoferował a zakup specjalnych ś rodkó w odstraszają cych komary w ich sklepie. Po tym, jak dowiedzieliś my się od pokojó wek, ż e mają obowią zek zatruwać komary w pokojach, ponownie zwró ciliś my się do administratora, po czym zatruli komary w naszym pokoju, ale nie dostarczyli ś rodka odstraszają cego komary.
Aby być uczciwym, uważ am za konieczne odnotowanie dobrej pracy z dzieć mi animatoró w. Traktowali dzieci ż yczliwie i z zainteresowaniem, organizowali zabawy, dyskoteki i zaję ci dzieć mi na wszelkie moż liwe sposoby, starają c się , aby ich wakacje był y ciekawe.
Wszystkie powyż sze niedocią gnię cia znacznie obniż ył y jakoś ć zaplanowanych przez nas wakacji i są podstawą do obniż enia kosztó w wycieczki i zwrotu czę ś ci jej kosztó w.


Od siebie dodam, ż e obsł uga w hotelu jest bardzo sł aba. Do hotelu dotarliś my okoł o godziny 22.00, dostaliś my klucze do pokoju i wysł ano nas na poszukiwania pokoju wraz z bagaż em, powoł ują c się na fakt, ż e portier zakoń czył już dzień pracy. A hotel nie jest mał y...
Był em bardzo zaskoczony, ż e rę czniki plaż owe był y wydawane tylko w ś ciś le okreś lonej godzinie od 10 do 12 godzin. I to wszystko!! ! ! !
Pokoje był y obrzydliwie sprzą tane, przez dwa tygodnie przebywania pod ł ó ż kiem nikt nie mył podł ogi ani razu.
A jednak we wrześ niu do hotelu przywieziono osoby niepeł nosprawne, nie są to osoby hał aś liwe, ale przyjemnego mał o.
Z pozytywó w moż na zauważ yć , ż e jedzenie w restauracji był o cał kiem smaczne, ale dla dziecka na obiad i kolację wybó r nie jest duż y - makarony (zawsze są ), coś w rodzaju kotletó w, czasem puree ziemniaczane, gotowane kurczak. Zawsze był o gotowane lub duszone mię so i warzywa.
Ś wietna plaż a dla dzieci, pł ytkie wejś cie do morza. Przed obiadem cał kowity spokó j, a po obiedzie mał e fale.
W hotelu moż na wypoż yczyć samochó d w rozsą dnej cenie. Wzię liś my Getsa na 7 dni i zapł aciliś my za niego 230 euro.
Czy jechać do tego hotelu, czy nie, to zależ y od Ciebie, ale nie wró cę tam po raz drugi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał