Obsługa hotelu poniżej 3 gwiazdek

Pisemny: 7 sierpień 2023
Czas podróży: 16 — 23 lipiec 2023
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Na wakacjach z rodziną w lipcu 2023. Zarezerwował em 2 pokoje dla 4 osó b z widokiem na morze.
Poł oż enie hotelu w stosunku do morza i kawiarni (restauracji) jest cał kiem dobre. Kilka supermarketó w (od mał ych do kilku duż ych) znajduje się w odległ oś ci spaceru. 5 minut spacerem do morza, po drugiej stronie ulicy od hotelu. Do Chanii jedzie się.40 minut, a na lotnisko w Heraklionie 2.5-3 godziny. Lecieliś my do Heraklionu, wię c droga do hotelu był a bardzo dł uga.
Teren hotelu jest zielony, zadbany. Jest jeden basen ś redniej wielkoś ci, podzielony na gł ę bszy i pł ytszy, przy basenie leż aki i parasole. Nie ma wystarczają cej liczby parasoli dla wszystkich, kto pierwszy je weź mie, ten dostanie. Rę czniki są dostę pne w barze. Te same rę czniki moż na zabrać ze sobą nad morze. Przy basenie bar z pł atnymi napojami, moż na też zamó wić jedzenie (ró wnież za opł atą ).

W hotelu nie ma wielu pokoi, tylko 45. Jeden dwupię trowy budynek, w któ rym jadalnia i recepcja znajdują się ró wnież na 1 pię trze.
W pokojach wszystko w standardzie - podwó jne ł ó ż ko poł ą czone z 2 pojedynczymi ł ó ż kami, ł azienka z toaletą , stolik z lustrem, telewizor, lodó wka, suszarka do wł osó w, klimatyzacja, szafa z pł atnym sejfem (my nie korzystał z sejfu). Z niestandardowych tylko umywalka (umywalka), któ ra znajduje się w pokoju, prawie przy ł ó ż ku. Za każ dym razem po skorzystaniu z toalety trzeba wracać do pokoju, aby umyć rę ce, co jest niewygodne i niehigieniczne. Są też pokoje z wyjś ciem na balkon, na któ rym znajduje się stó ł i 2 krzesł a. Widok na morze taki sobie, bo po drugiej stronie ulicy od hotelu roś nie doś ć wysoka trzcina, przez co morza nie widać . W pokojach brak miejsca do suszenia rzeczy po morzu czy basenie. Powiesiliś my je na krzesł ach. To drobiazg, ale bardzo niewygodny, bo nie chce się martwić takimi sprawami na wakacjach. Sprzą tanie odbywał o się codziennie, codziennie zmieniano ró wnież rę czniki, wię c nie był o pytań o czystoś ć.
Nawiasem mó wią c, zostawiliś my napiwek, ale sprzą taczka go nie przyję ł a.
Nasze posił ki był y HB (ś niadania i kolacje). Ś niadania są zawsze takie same, ale na pewno nie bę dziesz gł odny. Napoje są bezpł atne do ś niadania, zawsze był y warzywa i owoce. Ale oczywiś cie po tygodniu znudził y mi się takie ś niadania. Jeś li chodzi o obiad, to czasami był katastrofalny. Bo nawet ryż moż e być zepsuty, czasami niedogotowany, czasami po prostu sklejony, okropne frytki, ryba był a tylko raz, a potem był a jakby ugotowana. Nie wiedzą też , jak gotować mię so, choć jest to zaskakują ce, ponieważ kucharz jest z pochodzenia Gruzinem. Moż e i był a jedna sał atka na obiad, ale jednocześ nie w ogó le nie był o osobno krojonych warzyw, nie był o w ogó le zieleniny ani na obiad, ani na ś niadanie. Na obiad też nie był o owocó w. Wszystkie napoje do kolacji są pł atne. Czasami był y desery, ale o tym osobno.

Ogó lna atmosfera wś ró d wczasowiczó w był a ogó lnie lubiana.
Hotel przyjmuje osoby od 16 roku ż ycia, nie był o dzieci. Był o trochę Europejczykó w, spokojnych, zró wnoważ onych, ogó lnie zrelaksowanych.

Chciał bym wyró ż nić personel hotelu. Najgorsza obsł uga, z jaką spotkał em się po raz pierwszy, chociaż wcześ niej był em już w 3-gwiazdkowym hotelu. Po przyjeź dzie nikt nas nie spotkał z autobusu, z któ rego zostaliś my wysadzeni, bez wchodzenia na teren hotelu. Samodzielnie zanieś liś my nasze walizki do recepcji, gdzie był już angloję zyczny administrator. Wypeł niliś my formularze, otrzymaliś my klucze i kartkę z rozkł adem posił kó w i innymi sprawami organizacyjnymi. W ostatnim przypadku okazał o się , ż e te kartki zawierał y nieaktualne informacje. Nasze pokoje znajdował y się na drugim pię trze i nikt nie pomó gł nam nieś ć walizek. Po trudnej podró ż y w lodó wce nie był o nawet pierwszej butelki wody, przynajmniej na pierwszy dzień . Wię c musieliś my iś ć do supermarketu.
Ponieważ przegapiliś my ś niadanie, zdecydowaliś my się zjeś ć lunch w barze. To był a nasza 1 ulica i ostatnia kolacja.
Na pizzę czekaliś my ponad godzinę . W tym samym czasie kelnerzy spokojnie stali za barem i pili drinki, palili i cią gle się ś miali. Szczerze mó wią c, to był a ostatnia kropla cierpliwoś ci pierwszego dnia naszego przyjazdu do hotelu. Ró wnież pizza był a okropna.

Podczas kolacji najpierw zamó wiliś my napoje, aż w piwie znaleź liś my plastikową nakrę tkę , na co kelnerka, któ ra przyniosł a piwo, powiedział a, ż e ​ ​ to ló d. Kiedy ostatecznie okazał o się , ż e to nie ló d, nawet nie przeprosił a. Wysł ał a do nas kolejnego kelnera, któ ry przynió sł kolejne piwo, któ rego nikt już nie wypił . Potem nie mieliś my już ż adnych drinkó w na obiad.
Desery na obiad był y po prostu zabawne. Deser zaoferowano nam dopiero pierwszego dnia naszego przyjazdu. Potem nie zaproponowano nam deseru i zdecydowaliś my, ż e na obiad nie ma deseru. Dopó ki nie zobaczyli, ż e inni mają desery na stole. A kiedy zostawialiś my napiwek, kelnerka zapytał a, czy chcemy deser.
On sam nieustannie rozpoczynał rozmowę na ten temat i pró bował jakoś przeforsować swoje stanowisko, co, przepraszam, był o mi oboję tne.
Nie wiem, dlaczego wszystko jest tak ź le z personelem i za co moż na ich chwalić . Ale na pewno nie mam nic do roboty. Leniwi, bezlitoś ni, ci, któ rzy nie mają gdzie pracować w sektorze usł ug. Ale rozumiem, ż e takie jest stanowisko wł aś ciciela hotelu, ż eby takich ludzi zatrzymać w swoim zespole. Po prostu gruby minus.
Kolejnym minusem jest to, ż e w upalne dni basen otwierany jest okoł o 10:00, a zamykany o 18:30, kiedy ci, któ rzy lubią relaksować się przy basenie, wcią ż mogą się poł oż yć . Hotel nie dysponuje leż akami i parasolami na plaż y blisko morza, mimo ż e morze i plaż a są po drugiej stronie ulicy. To tylko ogromny minus dla wł aś ciciela i personelu hotelu.

I pozytywnie - morze. To jest cudowne))) plaż a jest wszę dzie pię kna, kamyki. Leż aki i parasole moż na zabrać do kawiarni na plaż y po zakupie koktajlu. Dobra muzyka, plaż a, woda, pyszne jedzenie w kawiarni na wybrzeż u.
To jest 20 minut spacerem od hotelu. Jeś li chcesz pię knych widokó w, piaszczystych plaż , wybierz się na plaż e Falasarna, Balos, Elafonnisi. To po prostu cudowne i stosunkowo daleko do jazdy. Dlatego maszt hev na Krecie)))


Napisał em tak szczegó ł ową recenzję , aby oddać ogó lną atmosferę hotelu, a takż e w nadziei, ż e komuś się przyda. Hotel jest ogó lnie normalny, z wyją tkiem personelu. Personel powinien być zmotywowany, powinien znać podstawy komunikacji z wczasowiczami i być bardziej uprzejmy i uważ ny, ponieważ jest to obszar usł ug. Pł acę napiwek za dobrą obsł ugę , a nie z gó ry, ż eby zostać zauważ onym przynajmniej raz na jakiś czas.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар