Hotel jest wart 5 *, ale są niuanse?

Pisemny: 18 luty 2013
Czas podróży: 14 — 24 lipiec 2011
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 9.0
Hotel Minos Imperial naprawdę zasł uguje na swoje 5 gwiazdek.
Jednak hotel trochę oszukuje, a raczej czę ś ć personelu hotelowego w recepcji. Opowiem Wam historię turystó w, któ rych spotkaliś my w hotelu.
Po przyjeź dzie umieszczono je w budynku, któ ry najprawdopodobniej został wybudowany dla personelu hotelowego, bez okien, z osobnymi ł ó ż kami, nie do koń ca czystymi pł ytkami, zepsutymi gniazdkami i brudnymi kranami.
W recepcji powiedziano im, ż e ten konkretny pokó j zarezerwował dla nich ukraiń ski touroperator.

Voucher zawierał jasno okreś lone STANDART ROOM DBL. Na stronie internetowej hotelu nie był o widać pokoi, w któ rych się zakwaterowali (napisano, ż e standardowe pokoje są takie same, a zdję cie to potwierdził o). Hotel pozycjonował się na dobrą pią tkę i przynajmniej takie stwierdzenia nie był y odpowiednie.
Chł opaki znosiliby to lub zapł aciliby, gdyby nas nie spotkali i nie wysł uchali naszych argumentó w. Po przekonują cej rozmowie na recepcji, a pó ź niej ł zach dziewczyny, kolegi chł opaka, nadal mieszkali w standardowym pokoju (oczywiś cie bez dodatkowych opł at). któ re odpowiadał o zadeklarowanemu zdję ciu pokoi hotelowych i bonowi turystycznemu.
Nie jest to odosobniony przypadek, gdy menedż erowie hoteli pró bują zarobić na turystach, któ rzy po raz pierwszy przyszli odpoczą ć lub nie mó wią dobrze po angielsku, najpierw umieszczają c ich w zł ym pokoju, aby ci ostatni dopł acili do przeniesienia do lepszego Pokó j.
Chciał bym, aby turyś ci, wybierają c hotel, czytają c recenzje, pł acą c duż o pienię dzy za wakacje, mieli pewnoś ć , ż e zasł ugują dokł adnie na to, co zamawiają , a hotele nie starają się na nich dorobić , grają c na nerwy turystó w.
Każ dy, kto podró ż uje do Minos Imperial Hotel, powinien mieć pewnoś ć , ż e standardowe pokoje dwuosobowe w 5-gwiazdkowym hotelu NIE POSIADAJĄ pokoi bez okien, nie do koń ca czystych kafelkó w, zepsutych gniazdek i brudnych kranó w. Jeś li spró bują zakwaterować Cię w takim pokoju, napisz reklamację na miejscu w recepcji i zadzwoń do dyrektoró w, gł ó wnych manageró w hotelu, aby rozwią zać tę sytuację . Administratorzy hoteli nie powinni zarabiać na turystach! Ś wiadomy - znaczy uzbrojony! .

I oczywiś cie hotel bardzo nam się podobał (w voucherze mieliś my ten sam znak STANDART ROOM DBL i mieszkaliś my w normalnym pokoju jak na zdję ciu hotelu z balkonem i widokiem na morze). Wię kszoś ć pokoi z widokiem na morze (80%). Widać , ż e w hotelu tej kategorii i o tak gł oś nej nazwie MINOS IMPERIAL LUXURY BEACH RESORT & SPA nie ma pokoi bez okien dla turystó w !!!! !
Powodzenia wszystkim! Broń cie swoich praw, pienię dzy i godnego wypoczynku!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał