Hotel w nagłych wypadkach?

Pisemny: 17 lipiec 2019
Czas podróży: 8 — 15 lipiec 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 5.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 8.0
Pierwszą rzeczą , któ rą należ y wiedzieć o tym hotelu, jest to, ż e jest pię kny tylko z zewną trz. Usytuowanie pokoi, wyposaż enie i czystoś ć pozostawiają wiele do ż yczenia. Pokoje w ogó le nie są sprzą tane (a takż e przed zameldowaniem), wymieniane są tylko rę czniki (któ re z jakiegoś powodu są tylko 2, chociaż powinno być.3 w 3*) i papier toaletowy. Ś mieci są wynoszone raz na jakiś czas. W pokojach są paję czyny i kurz, okna są brudne. Niektó rzy z naszych są siadó w mieli mró wki i myszy. Personel jest przyjazny, ale nie wszyscy. Kobieta, któ ra nigdy się nie uś miecha w jadalni. Jeś li przyjdziesz na ś niadanie nieco pó ź niej, moż esz zostać bez kawy, pomidoró w i kieł basek (a te ostatnie wydawane są osobiś cie tylko po 1 na osobę wielkoś ci mał ego palca), ponieważ nikt niczego nie zgł asza. Pł atki owsiane po prostu wlewa się wrzą cą wodą . Ogó lnie rzecz biorą c, jedzenie w tym hotelu nie odpowiada gruziń skiej goś cinnoś ci. I w ż adnym wypadku nie sł uchaj, co radzi personel, gdzie iś ć lub jak dostać się do morza, ponieważ zgubisz się i zawiedziesz. Jedyną dobrą rzeczą w tym hotelu jest lokalizacja? . Jest w samym centrum starego Batumi i blisko Bulwaru Batumi, na któ rym znajduje się wiele ciekawych rzeczy. Ogó lnie rzecz biorą c, jeś li nie ma wyboru lub specjalnych wymagań dotyczą cych ż ycia, moż na się w nim osiedlić , ale lepiej poszukać w tym obszarze czegoś bardziej przyzwoitego.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał