Obrzydliwy hotel! Egipski serwis za europejską cenę

Pisemny: 23 wrzesień 2013
Czas podróży: 1 — 7 wrzesień 2013
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pomyś lał em, ż e moż e tylko my mamy pecha z komunikacją w recepcji. Okazuje się , ż e chamstwo recepcjonistó w jest normą ! Zapł aciliś my przeł oż onemu. Ale nigdy go nie otrzymaliś my. Chociaż poszliś my na recepcję , aby to zał atwić przez dwa dni. Na począ tku po prostu pró bowali nas oszukać , twierdzą c, ż e podany nam numer jest lepszy. Kiedy ten numer nie miną ł , pani kierownik po prostu zaczę ł a na nas krzyczeć . Powiedział a, ż e ​ ​ nie ma dla nas przeł oż onego, mó wią , poczekaj, aż bę dziesz wolny. Czekaliś my wię c cał y tydzień . Po prostu już się nie angaż owali, aby nie zepsuć cał kowicie ich nastroju. Ponadto nigdy nie otrzymaliś my czasu transferu na lotnisko od firmy przyjmują cej. W rezultacie ostatni wieczó r spę dziliś my pró bują c to rozgryź ć . Nigdy nie widział em takiej niekompetencji w recepcji. W tym hotelu moż esz odpoczą ć , jeś li nie masz innej opcji lub jeś li nie widział eś nic innego. Dzieje się tak pomimo tego, ż e ja też nie stawiam wygó rowanych wymagań hotelom w ogó le, ale hotelom 3-gwiazdkowym w szczegó lnoś ci, traktują c je w wię kszym stopniu jako dach nad gł ową . Ale to był o coś ! . Chociaż na fasadzie są CZTERY gwiazdki !!!!!!!! ! ! I tylko chamstwo personelu moż na oszacować na cztery.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар