Kradną z pokoi! Nie warte tego!

Pisemny: 28 sierpień 2017
Czas podróży: 1 — 7 sierpień 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Dziś rano w koń cu wró ciliś my do Moskwy. Lot był dwukrotnie przekł adany. Ale o tym pó ź niej. Pokó j był standardowy. Ogó lnie hotel nie jest zł y, ale trochę nie do 4 gwiazdek. Jedzenie jest dobre, na tygodniowy pobyt - nudne. W recepcji jest dwó ch rosyjskoję zycznych pracownikó w - Elvira i Alexander. Alexander zawsze pomagał nam w rozwią zywaniu niektó rych problemó w lub w uzyskaniu jakichkolwiek informacji. Co do Elviry, zawsze robił a to z wielką przychylnoś cią i z miną , jakby był a już wszystkim zmę czona. Nie jest przyjemnie komunikować się z taką osobą . Mieszkaliś my na 2 pię trze, wi-fi w pokoju ł apane normalnie tylko w okreś lonych miejscach i pozach. Sejf nie był uż ywany. Szczegó lnie cenne rzeczy schowano w walizce z zamkiem. Poś ciel zmieniana jest co 3-4 dni. Rę czniki czasami natrafiają na takie, jakby mył y podł ogi. Sł aby i postrzę piony, z wiszą cymi nitkami na brzegach. Na osobę przypadał.1 mał y rę cznik i 1 duż y rę cznik. I jeden na dwie stopy. Jeś li zabraknie Ci kosmetykó w lub ich zabraknie, nie oczekuj, ż e nowe zgł oszą się do Ciebie. Nie zgł oszą się . Z wyją tkiem papieru toaletowego. Regularnie był a „zgł aszana”. W dniu zameldowania w ł azience był y trzy plastikowe szklanki, wypiliś my z nich i wyrzuciliś my. Nastę pnego dnia dostaliś my dwa nowe kieliszki, też z nich piliś my i wyrzucaliś my. Okazał o się , ż e na pró ż no. Trzeba był o o nie dbać i umyć te plastikowe kubki. Podczas naszego 8-dniowego pobytu okulary był y wymieniane tylko raz. Trzeciego dnia znowu chcieliś my pić nie z gardł a butelki, ale ze szklanek. poprosiliś my Aleksandra o okulary w recepcji, zadzwonił do kogoś , obiecali mu, ż e po zamontowaniu ł ó ż eczka w są siednim pokoju przyniosą nam okulary. Minę ł a godzina, nic się nie stał o. Znowu zeszliś my do recepcji, znowu do kogoś zadzwonił , powiedział , ż e za 10 minut przyniosą nam okulary. Minę ł y kolejne dwie godziny, nie czekaliś my, poszliś my spać . nastę pnego dnia znowu podeszli do Aleksandra, znowu do kogoś zadzwonił , a po 10 minutach przecież dzień pó ź niej te nieszczę sne okulary został y nam przyniesione. W dniu zameldowania w ł azienkach znajdował y się ró wnież.2 okrą gł e mydeł ka. Po tym, jak jedno z naszych mydeł zmię kł o z wody, wyrzuciliś my je. Ale w cią gu nastę pnych 5 dni mydł a już nam nie podawano. Uż ywany. Zobacz deficyt w hotelu? . Podł ogi w pokojach nie są wycierane. Przynajmniej nigdy tego nie robiliś my. Tylko w ł azience. Jeś li pokó j jest premium, moż esz zjeś ć ś niadanie na werandzie na ś wież ym powietrzu, reszta nie jest dozwolona. Ró wnież skł adka przysł uguje na Leż aki pod baldachimem, reszta - pod parasolem. Któ regoś dnia miał em urodziny, wieczorem wracają c do pokoju, znaleź li tam 2 kieliszki i butelkę szampana. To był o mił e. Dzię ki. Teraz o najbardziej nieprzyjemnej rzeczy, któ ra zepsuł a cał e wraż enie o reszcie, o hotelu iw ogó le o tym cał ym hiszpań skim mieś cie. Drugiego lub trzeciego dnia po przyjeź dzie miał am urodziny, w zwią zku z czym bę dą c jeszcze w Moskwie pomyś lał am, ż e powinnam zabrać ze sobą kosmetyki (zwykle uż ywam ich bardzo rzadko). Tego dnia postanowił am się pomalować , zaczę ł am szukać kosmetyczki, ale jej nie znalazł am. Pomyś lał am, ż e to mał o prawdopodobne, ż eby ktoś mó gł go ukraś ć , bo ktoś inny nie potrzebował nowych kosmetykó w (choć ze wzglę du na rzadkie stosowanie kosmetykó w wszystkie przybory do makijaż u był y praktycznie nowe), pomyś lał am, ż e pewnie zostawił am to gdzieś w domu. Przyjechał am dziś rano, przede wszystkim zaczę ł am szukać kosmetyczki, oczywiś cie jej nie znalazł am. Wszystkie pomadki są drogie, w sumie był y to kosmetyki warte 1.000 rubli. dokł adnie, jeś li nie wię cej. To bardzo niefortunne, ż e taki personel pracuje w twoim hotelu! Ten jeden ogromny minus przekreś la wszystkie moż liwe plusy. Pozostał oś ci po pobycie w hotelu był y bardzo nieprzyjemne. Jeś li nagle znó w się zbierzemy w tej okolicy, to za nic w ż yciu nie zamieszkam ponownie w tym hotelu. I oczywiś cie nikomu go nie polecam. Duż o podró ż uję i po raz pierwszy spotykam się z taką sytuacją . To straszne! Jeś li ktoś jest zainteresowany, poniż ej informacje zwią zane z lotem powrotnym i pracą przewodnika hotelowego. Wylot miał nastą pić.27. 08.2017 o godzinie 16:55. W dniu 26.08. 2017 godzina wyjazdu uległ a zmianie na 20:25. We wszystkich materiał ach informacyjnych, któ re wrę czyli nam pracownicy Anex tour był o napisane: „Godzinę lotu czarterowego moż na zmienić . Sprawdź aktualne informacje na dzień przed wylotem po godzinie 20:00”. Informacje sprawdzaliś my zaró wno dzień przed wyjazdem, jak i w dniu wyjazdu rano i po poł udniu - o godzinie 13:15. Nie był o zmian! Wymeldowaliś my się z pokoju o 16:15. Mieliś my odebrać nas z hotelu o 16:25, ale autobus nie przyjechał , razem z kilkoma innymi goś ć mi pojechaliś my jeszcze raz obejrzeć rozkł ad, nowe zmiany przewodnik podpisał dł ugopisem. Oznacza to, ż e na 2.5 godziny przed wyjazdem przewodnik hotelowy raczył przyjś ć i wpisać zmiany na arkuszu, na któ rym znajdował się poprzedni rozkł ad. Ale pomyś leć o tym, ż e goś cie zwykle pakują swoje torby na 2.5 godziny przed przyjazdem autobusu, najwyraź niej nikomu to nie przeszkadzał o. W jakim celu przewodnik na pierwszym spotkaniu zbiera ze wszystkich numeró w telefonó w, imiona i nazwiska, numery pokoi – nie jest jasne. Podobno do odbioru osobistego. Był oby to moż liwe w takich przypadkach, gdy coś się zmieni na 2.5 godziny przed wyjazdem, potraktuj swoich goś ci humanitarnie i ostrzec przynajmniej jedną wiadomoś ć na WhatsApp, to nic nie kosztuje! Ale najwyraź niej cał a praca przewodnika hotelowego polega tylko na sprzedawaniu wię kszej liczby wycieczek. Przewodnik po hotelach - Krystyna. Wycieczka do Aneksu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał