Pyramisa „przekroczyła” wszelkie oczekiwania!

Pisemny: 23 styczeń 2019
Czas podróży: 14 — 16 grudzień 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Przede wszystkim chcę podzię kować wszystkim, któ rzy piszą recenzje! Zawsze czytam, ale piszę pierwszy raz. Był em w Hurghadzie ponad 20 razy i myś lał em, ż e nie sposó b zaskoczyć ! My wybraliś my reklamowaną PIRAMIZĘ i cał a rodzina (dziecko w wieku 3.5 roku) pojechał a w poł owie grudnia 2018 na wakacje! Ale bez powodzenia. . . Po pierwsze, plusy: pię kny hotel z duż ym terytorium i dobrą linią brzegową , uprzejmy i pomocny personel! Wszystko! Najwyraź niej hotel zmienia koncepcję . Jedzenie dla tró jki, myszy w restauracji, pró bował y nalać biał ego wina z butelki Schweppesa, naprawy są wszę dzie, ani jednego animatora, ż adnych programó w wieczornych, ż adnego jedzenia ani rozrywki dla dzieci w ogó le! Wszystkie leż aki są zardzewiał e, wejś cie do morza prowadzi przez nieprzyjemne glony. W hotelu był o okoł o czterdziestu turystó w, tylko ci, któ rzy po raz pierwszy nie narzekali. Ale musieliś my podnieś ć Anex „na uszy” w Kijowie i Hurghadzie, dopł acić dodatkowe 250 dolaró w przez Kijó w i przenieś ć się trzeciego dnia na wł asny koszt z „pią tki” do „czwó rki” Mercure!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał