Fragment roszczenia przedprocesowego

Pisemny: 1 grudzień 2009
Czas podróży: 31 październik — 14 listopad 2009
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Fragmenty roszczenia
Egipt-Hurghada, LTI Piramisa Deach 5*
Wstawię tylko fragmenty roszczenia do biura podró ż y, usuwają c dane osobowe: Po przybyciu do hotelu i zameldowaniu się w pokoju znaleziono ś lad. niedocią gnię cia w konfiguracji i funkcjonalnoś ci wyposaż enia pokoju: ł ań cuch bezpieczeń stwa na drzwiach wejś ciowych pokoju jest zerwany, mini-bar nie dział a, klimatyzator nie dział a, nie ma oś wietlenia na balkonie i na korytarzu przed pokojem zasł ona przeciwsł oneczna jest zakleszczona i nie domyka się cał kowicie, pó ł ka na rę czniki w ł azience, haczyki na rę czniki w ł azience poł amane, komplet rę cznikó w jest tylko dla 2 osó b, nie ma mydł a, przeł ą cznik prysznic / kran nie dział a w ustawionym trybie, nie ma dodatkowego ł ó ż eczka. Gł ó wne ł ó ż ko rozpada się w szwach, odsł aniają c elementy mocują ce, na któ rych zranił o się moje dziecko. Po komunikacji z personelem hotelu wyeliminowano gł ó wne niedocią gnię cia,

ale ś lad cią gle się pojawiał . problemy: okresowo (1 raz w cią gu 3 dni) przestał dział ać mini-bar i telewizor, w korytarzu przed pokojem nie był o oś wietlenia, przeł ą cznik prysznic / kran nie dział ał w ustawionym trybie, gł ó wne ł ó ż ko nadal zawalić się , powodują c obraż enia ostrymi czę ś ciami. Ponadto stale okoł o godziny 16:00 do 18:00 w godnoś ci. W wę ź le pokoju brakował o Ż ADNEJ wody, z wyją tkiem moż liwoś ci wzię cia prysznica lub pó jś cia do toalety. Wieczorem (ok. 18:30), schodzą c po schodach bloku, został poplamiony nieznaną substancją , oleistą w dotyku, o zapachu i kolorze oleju napę dowego, któ rą obficie rozsmarowano na balustradzie bloku. schody. Przejś cia mostowe do baró w basenowych pokryte są dywanem, przetartym do otworó w przelotowych, tworzą cym rozdarte, rozwinię te krawę dzie, prowadzą ce (zwł aszcza w nocy) do kontuzji (potykania się ). Cabana na plaż y są przekrzywione, a drzwi się nie zamykają ,
nie ma zatrzasku blokują cego. Leż aki przy basenach i na plaż y są szczerze mó wią c stare, z poł amanymi poprzeczkami. Nie ma stoł ó w w pobliż u leż akó w ani na zacienionych parasolach (grzyby). Rę czniki plaż owe są w skrajnym stanie i wyglą dają jak zuż yte ś cierki do podł ó g. Same baseny są wył oż one pł ytkami ceramicznymi, któ re pozostają w tyle na dnie i prowadzą do urazó w nó g. Kilka razy w pobliż u basenó w widziano fragmenty szkł a, któ rych nikt nie spieszył się z sprzą taniem, nawet po wskazaniu ich personelowi. Ł azienki publiczne są w wyją tkowo opł akanym stanie: haczyki na torby są zepsute, zamki w kabinach nie wszę dzie dział ają . Drzwi kabiny są czę sto przekrzywione i nie zamykają się , uchwyty na papier są zepsute. Hydraulika jest albo mocno zuż yta, albo bardzo zaniedbana. W ł azience przy gł ó wnej restauracji woda kapie z sufitu, unosi się zapach kał u.
Uwagi na temat pracy baró w hotelowych: Bary hotelu nie trzymają się harmonogramu, wstrzymują c swoją dział alnoś ć do woli, barmani reagowali na komentarze niegrzecznie, wskazują c na problemy z moim zegarkiem. Napoje w barach (czasem w Lobby Barze, w innych cał y czas) podawano w jednorazowych plastikowych kubkach. 150 ml. W przypadku wyczerpania się jakiegokolwiek produktu w barze, barman po prostu odmawiał wypuszczenia go i odpowiadał na propozycje rozwią zania problemu poprzez uzupeł nienie produktu przez obsł ugę hotelu: „Potrzebujesz tego, idź i poszukaj”. W tym samym czasie, opró cz barmana, przy barze był o zwykle 2-4 wię cej pracownikó w hotelowych, zaję tych leniwymi rozmowami. Szczegó lnie duż o komentarzy pojawił o się na temat jedzenia i obsł ugi w gł ó wnej restauracji: stoł y na ulicy nigdy nie są serwowane! Nie mó wimy o obrusach – goś cie zmuszeni są szukać wł asnych sztuć có w, soli/pieprzu, ketchupu i serwetek. I czę sto zaglą daj do gł ó wnej restauracji.
Obecnoś ć w menu dań pł ynnych absolutnie nie gwarantuje obecnoś ci ł yż ek do ich uż ycia. Ł yż ki muszą być „wybite” z laski, ku nieskrywanemu niezadowoleniu tych ostatnich. Przy wejś ciu do wewnę trznego holu restauracji gł ó wnej pracownicy nieustannie ustawiają się w kolejce, blokują c przejś cie szlabanem. Jednocześ nie ponad poł owa miejsc w restauracji jest bezpł atna! Brakuje czystych talerzy, po któ re są też ogromne kolejki. Jednocześ nie na stoł ach jest duż o brudnych naczyń , któ rych nikt nie spieszy się ze sprzą taniem. Nawet jeś li stó ł został już opuszczony przez goś ci. Gotowane jedzenie w swojej masie jest ABSOLUTNIE NIEjadalne! Wszystkie dodatki są na wpó ł ugotowane. W momencie przygotowywania „makaronó w” na tackach, pó ł upieczony makaron, któ ry zgodnie z ideą kuchni powinien być doprowadzony do gotowoś ci przez pracownika punktu albo poprzez smaż enie na patelni z ró ż nymi skł adnikó w lub przez zanurzenie we wrzą cej wodzie w specjalnym stoż ku.

W rzeczywistoś ci albo makaron jest ukł adany na patelni na 3-4 sekundy, a nastę pnie podawany przez odwiedzają cych w tej samej pó ł upieczonej formie, albo zanurzany w roż ku na 7-8 sekund z podobnym wynikiem. Co wię cej, wedł ug moich obserwacji woda w pojemniku nie dochodzi nawet do dolnego punktu stoż ka i jest lekko ciepł a. Dania mię sne gotowane na ruszcie lub w punkcie w hali są zawsze rozgotowane do stanu przypalenia. Gotowe potrawy są cał kowicie suche i po prostu nie gryzą . Warzywa jest bardzo mał o, pomidory są zielone, a kapusta sucha do tego stopnia, ż e ​ ​ nie nadaje się do uż ytku. Owoce nie ró ż nią się odmianą , a daktyle podawane są w stanie cał kowicie zielonym. Przygotowują c jajecznicę , kucharz moż e z ł atwoś cią wlać jajka na patelnię , nie oddzielają c od nich pokruszonej skorupki. Naleś niki, któ re się nie udają lub są niedogotowane, ró wnież zostaną wydane, jeś li nie bę dzie sprzeciwu z Twojej strony. Kiedy pró bujesz zrobić sobie herbatę /kawę ,
trzeba najpierw upewnić się : czy w grzał kach jest woda, czy woda jest co najmniej ciepł a (czę sto ma temperaturę pokojową ), czy jest cukier, ł yż eczki (duż y deficyt). Najpierw trzeba skosztować mleka - moż e być kwaś ne. Jednocześ nie nikomu nie ś pieszy się z eliminowaniem komentarzy. W skrajnych przypadkach zrobią tylko to, na co konkretnie zwró cą uwagę , reszta zostanie zignorowana. Animacja jest na bardzo prymitywnym poziomie: „pokazy” są niezwykle monotonne, powtarzane w najdrobniejszych szczegó ł ach co 3-4 dni, nie wyró ż nia ich grzecznoś ć z uczestnikami. Z braku osobnego pomostu odbywają się one tuż przy basenie. Dyskoteki odbywają się w mał ej dusznej sali i nie są popularne wś ró d wczasowiczó w. Boiska do siatkó wki nie ró ż nią się jakoś cią przygotowania – jedno (daleko) nie ma oznakowania terenu i jest pokryte piaskiem z duż ymi fragmentami ostrych korali.
Najbliż szy (najbardziej poszukiwany) ma zbrylenia gleby do stanu skamieniał oś ci, co doprowadził o do licznych obraż eń . Problem ten został czę ś ciowo wyeliminowany przez kopanie (2 dni przed wyjazdem), a postanowiono kopać już w trakcie gry – mię dzy graczami pojawili się pracownicy, któ rzy po cichu zaczę li kopać ziemię pod ich stopami! Siatka na tej stronie znajduje się na poziomie podbró dka osoby ś redniego wzrostu i jest bardzo zniszczona (rozdarta). Otó ż ​ ​ to. Resztę zdecyduj sam.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał