Hotel nie plasuje się w pierwszej piątce, w najlepszym razie na dobrej trójce!

Pisemny: 7 luty 2014
Czas podróży: 20 styczeń — 3 luty 2014
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Mieszkaliś my w hotelu od 20 stycznia do 3 lutego. Jest wiele wraż eń , a jednocześ nie wiele negatywnoś ci. Nigdy nie pisał em, tylko czytał em, wię c pochlebiał y nam „wspaniał e” recenzje o hotelu, nie wiem jednak, kto je pisze. Naprawdę mam nadzieję , ż e moja recenzja przyda się tym turystom, któ rzy się tam wybierają i mam nadzieję na „ś wietne wakacje. ” Mó j mą ż i ja byliś my tam po raz pierwszy i ostatni. Po pierwsze: hotel nie speł nia swojego statusu - ani jeden pię ciogwiazdkowy hotel w restauracji nie miał PLASTIKOWYCH kieliszkó w i kieliszkó w. Obiad w restauracji Harbour Inn nie jest zł y, powtarzam - plastikowe naczynia, restauracja nie jest przeznaczona dla duż ej liczby odwiedzają cych - brakuje wolnych miejsc. Kelnerzy nawet nie zawracają sobie gł owy wycieraniem stoł ó w po goś ciach, trzeba wszystkiego domagać się , pić lub nosić samemu lub być niegrzecznym, a potem bę dą uciekać . A kolejka do jedzenia na lunch to osobna sprawa. To jest 20-30 osó b stoją cych w jednej linii z talerzem! Jedzenie jest monotonne, zamiast kolacji tematycznych zmienił y się tylko figurki przy wejś ciu do gł ó wnej restauracji. Hotel nie cią gnie do pierwszej pią tki - maksymalnie trzy, dań nie ma, owoce niejadalne, obsł uga sł aba. W pokojach są karaluchy, w ł azience grzyb, chociaż dobrze czyszczą , nie ma na to ż adnych skarg. Ale jak zastą pić zestaw szamponu, ż elu pod prysznic i mydł a w hotelu PIĘ CIO GWIAZDKOWYM jednym produktem – mydł em w pł ynie, a mają trzy w jednym! A wszystko inne, co mają - za opł atą ! I to wszystko ultra all inclusive! Wszystko w cenie - muchy, karaluchy, plastik i kolejki! W barach poza alkoholem i kawą , herbatą , sokami - nie ma nic. Animacji od dwó ch tygodni na plaż y NIGDY nie widział em! Hotel jest oddalony od miasta, sprytnie wymyś lili taksó wkę tam iz powrotem 20 dolaró w, chociaż rzeczywisty koszt to 10, wieczorem nie ma animacji, wszyscy wczasowicze siedzą w recepcji i siedzą na czacie. To cał a rozrywka. Moż e ktoś pomyś li, ż e czepiam się , ale zapł aciliś my za usł ugi hotelu pię ciogwiazdkowego, zwł aszcza tam, gdzie wszystko jest ultra all inclusive, a mamy coś do poró wnania, tylko sam hotel tu był dobry, pię kne budynki, wszystko jest zadbane, morze super, pogoda super. Swoją drogą jeszcze raz wró cę do jedzenia w restauracjach, gdziekolwiek byliś my - był y stojaki specjalnie na ż ywnoś ć dla niemowlą t - tł uczone ziemniaki, klopsiki, stojaki był y obniż one niż ej, szczegó lnie dla dzieci. Nie widzieliś my tego tutaj. I osobne pytanie – od kiedy w brazylijskiej restauracji w menu na kolację tematyczną – frytki bananowe i ryż ? Wielkim ż yczeniem kierownictwa hotelu jest zmiana szefa kuchni, wię ksza troska o wczasowiczó w, bo my przywozimy im pienią dze, a w cią gu dnia zadbamy o darmowy transport z hotelu. Nie polecimy tego hotelu nikomu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał