Ładny wygląd, ale zła obsługa, brudne pokoje i złe jedzenie?

Pisemny: 28 sierpień 2017
Czas podróży: 16 — 23 sierpień 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Przyjechaliś my wieczorem o 23.30, zamieszkaliś my w pokoju z dwoma pojedynczymi ł ó ż kami, chociaż poprosiliś my o jedno podwó jne, ponieważ planowaliś my uczcić rocznicę , na któ rą obiecano nam zmienić pokó j nastę pnego dnia, obiecali brunch, ale potem "odmarzliś my" i poszliś my spać gł odni. Nastę pnego dnia poprosiliś my o przeniesienie do innego pokoju zgodnie z obietnicą , przez okoł o dwie godziny czekaliś my, aż przyjdą po nas, cią gle dzwoniliś my do recepcji i przypominali nam o sobie, potem nas przenieś li, ale powiedzieli, ż e klucze do pokoju nie dział ał o i zostawił nas w pokoju z rzeczami, ale bez kluczy, czekaliś my na klucze, aby zamkną ć pokó j i poopalać się , ogó lnie przeprowadzka do innego pokoju zaję ł a nam okoł o 5 godzin, dzię ki za DOSKONAŁ Ą OBSŁ UGĘ! ! ! Jedzenie był o kiepsko ugotowane, tł uste lub zapiaszczone, a nad dż emem latał y muchy. Po restauracji rybnej przez resztę pobytu miał am wysoką temperaturę i alergie.
Zalety - dobry wyglą d hotelu z widokiem na morze i dobrą rafą koralową . Pyszna kawa w kawiarni Mozart, doskonał a fajka wodna. Kiedy udał o nam się zjeś ć kolację w restauracji la gondola, był o bardzo smacznie. Wszyscy wiedzą , jak gotować , kiedy chcą .
Wady - kiepskie jedzenie (ś niadania w Cytadeli, obiady), brudne pokoje, pleś ń w ł azience, sł aba obsł uga.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał