Hotel jest żałosny.

Pisemny: 7 sierpień 2016
Czas podróży: 22 lipiec — 1 sierpień 2016
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Hotel jest ż ał osny. Pienią dze bierze się za wyglą d, widok na morze, basen i lagunę . Klimatyzacja w osobnym zamknię tym pomieszczeniu w recepcji. Sala z wentylatorami. Przy 41 stopniach upał u, nie camille. Wi-Fi tylko w recepcji, nawet w kawiarni Mozart. Prę dkoś ć do 10 Mb/s przy niewielkiej liczbie odwiedzają cych. W pokoju przez przewó d od telefonu, w nowoczesnych laptopach nie ma zł ą czy. Moż esz przez router za 15 dolcó w dziennie. Obł oż enie hotelu o 30%, zaoszczę dź na jedzeniu. Praktycznie nie ma owocó w. Wielu mieszkań có w, okoł o 70%, zwł aszcza w pią tkowe weekendy. Pracownicy traktują ich lepiej. Podobno z powodu kryzysu w pokoju nie ma szamponu, kapci itp. Jest mydł o i papier. Nie ma plaż y jako takiej, koralowcó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał