Super hotel! Polecić.

Pisemny: 22 listopad 2017
Czas podróży: 7 — 18 październik 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Przyjechaliś my wcześ nie rano. Pierwsze wraż enie hotelu nie jest pompatyczne. Zaoferowano nam przeką ski w holu, podczas gdy personel nas zameldował . Niestety ś niadanie nie był o rozpieszczane. Pokó j, któ ry mi zaoferowano w szybki sposó b (był schludny i gotowy do wprowadzenia), mi się nie podobał i musiał em dł uż ej czekać . Nastę pny proponowany pokó j cał kowicie mi odpowiadał i zadomowił em się . Pokó j jest przestronny, czysty, w ł azience jest zaró wno prysznic jak i wanna, jest też suszarka do wł osó w oraz wszystkie niezbę dne kosmetyki (ż el pod prysznic, szampon, odż ywka. . . ). Rę czniki był y codziennie zmieniane i wszystko był o codziennie sprzą tane (dzię ki sprzą taczom). Pokó j przestronny, dwa ł ó ż ka, TV, el. czajnik, kawa, herbata, zwykł a i sł odka woda butelkowana, lodó wka, taras z widokiem na morze a wieczorem i scenę . Terytorium jest duż e, zadbane, wszystko jak w prezentacji reklamowej. Jest naprawdę pię ć basenó w, jacuzzi "Jacuzzi", ogrzewanie w basenie "rozgrzewa się ", wszystkie punkty z przeką skami dział ają na terenie, a jedzenie jest naprawdę pyszne. Polecam lody, pyszne. Kawa z automatu też jest przyzwoity. . Z pię ciu basenó w trzy są dla wszystkich, jeden dla osó b powyż ej 18 roku ż ycia (tylko dla dorosł ych) i jeden dla dzieci z parkiem wodnym. Dobry pomysł . Posił ek moż na zjeś ć zaró wno w restauracji gł ó wnej, jak iw dwó ch restauracjach a la carte. Jedzenie na każ dy gust. Zawsze są dwa rodzaje ryb, dwa rodzaje mię sa przyrzą dzane na ró ż ne sposoby (smaż one, grillowane, z warzywami. . . ), dodatki (ziemniaki, ryż , warzywa. . . ), ciasta, jogurty, owoce (melon, daktyle , grejpfrut, pomarań cza, winogrona, jabł ka, figi. . . ), ró ż ne desery. Tak, a takż e „dzień rybny”, kiedy opró cz tego wszystkiego serwowano kraby, krewetki, sał atki i dania z owocó w morza (moż e o czymś zapomniał em). Personel hotelu jest dobrze wyszkolony (nie lubię tego sł owa, ale nie znalazł em odpowiednika), wszyscy są bardzo doś wiadczeni, uprzejmi, mili, profesjonalni. Nieporozumienia, któ re pojawił y się bardziej, przypisuję moim „kaprysom” i został y one rozwią zane natychmiast i bez konfliktó w. Wskazuje to na dobry poziom wyszkolenia personelu, dobra robota! Najwyż sze kierownictwo komunikuje się z goś ć mi, pytają c, czy goś cie są zadowoleni z jakoś ci obsł ugi. Wszystkie pytania są rozwią zywane natychmiast. Jedną z "atrakcji" hotelu jest muzyka na ż ywo wieczorami w gł ó wnej restauracji i pianista w lobby. To jest ś wietne. Wielkie podzię kowania dla cał ego zespoł u hotelowego.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał