Wakacje były obrzydliwe

Pisemny: 26 luty 2023
Czas podróży: 15 — 25 luty 2023
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Jeś li przyjeż dż asz z proś bą o ś wież e powietrze, to nie jest twó j hotel.
Jeś li przychodzisz z proś bą o dobrą obsł ugę , to nie jest twó j hotel.
Jeś li masz nadzieję , ż e zostaniesz wysł uchany i ż e niektó re z twoich osobistych, osobistych ż yczeń zostaną wzię te pod uwagę (za wł asne pienią dze) - to zdecydowanie nie jest twó j hotel!
Po raz pierwszy spotkał em się z takim podejś ciem niezwią zanym z klientem. Rosyjskoję zyczni menedż erowie emitują metaprzekaz - „no có ż , czego jeszcze potrzebujesz”. Wszystkie kontrowersyjne sytuacje powinny mieć miejsce wył ą cznie w godzinach ich pracy, jeś li coś wydarzył o się pó ź niej, to najwyraź niej mał o ich to obchodzi.

Pokoje są sprzą tane za każ dym razem na ró ż ne sposoby, na szczę ś cie - kiedy coś wł oż ą , kiedy o tym zapomną . Musiał em skontaktować się z recepcją i skupić się na tym. Widział em też goś cia hotelowego, któ ry poszedł do sprzą tacza i poprosił o papier toaletowy. Najwyraź niej niedobó r.
Jest wybó r jedzenia, ale wię kszoś ć jest bez smaku, mię so jest jak guma. .
Z naprawdę smacznych - duż o ró ż nego rodzaju sł odyczy, chociaż nie jestem ich jaką ś szczegó lną fanką.
Jeś li na terenie hotelu dochodzi do konfliktu mię dzy wczasowiczami, personel woli obserwować i praktycznie w ogó le nie reaguje. Na wakacjach był jeden, goś cie w ogó lnej masie nie są rosyjskoję zyczni. Z jakiegoś powodu pozwalają sobie podejś ć i pouczają cym tonem i donoś nym gł osem zrobić uwagi, zapukać do stoł u i zł apać mnie za rę kę na temat tego, ż e rozmawiam przez telefon (! ) w restauracji , czynią c ze mnie dziewczynę do bicia dla rozrywki publicznoś ci. I nikt nie wstał . Widzisz, dla jakiejś stuletniej pary rodzinnej zrobił o się gł oś no, ż e przy są siednim stole wcią ż jest ż ycie)) Kiedy poinformował em kierownikó w (Swietł anę i Weronikę ) o tym nieprzyjemnym incydencie, odprawili mnie jak irytują cą muchę i wyrzucili mnie, ż e naprawdę , wow, sprawił o to, ż e ktoś poczuł się nieswojo.
W zatł oczonym miejscu publicznym, rozmawiają c spokojnym tonem przez telefon przez 10 minut. Po prostu urojeniowy nonsens. Poprosił em o pokazanie karty hotelu, w któ rej okreś lono zasady, ż e nie moż na korzystać z telefonu w restauracji, na co odpowiedź brzmiał a, ż e ​ ​ mają takie niepisane zasady. Bą dź wię c ś wiadomy tego, ż e w tym hotelu być moż e bę dziesz musiał poruszać się po ś cianie, a nie cieszyć się ż yciem.

Piekł o dla astmatykó w i alergikó w. Wszę dzie i non-stop chemiczny odś wież acz powietrza w sprayu. Duż o, duż o, duż o. Oddychanie jest niemoż liwe. W jadalni, na korytarzach, w recepcji, a nawet w pokoju – trwał y bursztyn jest wszę dzie. Któ rego nie moż e nawet zakł ó cić aromat np. kawy czy jedzenia. Poruszał a się kreskami, zakrywają c nos elementami ubioru. Jak mi wyjaś niono - taka jest koncepcja hotelu, jego osobisty zapach, bą dź cierpliwy.
Teren hotelu jest mał y, dwa budynki, plaż a, hotelowy bar i basen. Wszystko jest dla sima. Jeś li opuś cisz hotel, nie ma też doką d pó jś ć.
Nie ma absolutnie nic w odległ oś ci spaceru. Ruiny, droga i mury są siednich hoteli. Nie ma zieleni. Zliczona liczba palm wzdł uż wybrzeż a.
Gł ó wny kontyngent, 80 proc. obł oż enia - cudzoziemcy w wieku 60+
+ Oprawa wizualna jest ogó lnie ł adna, nie ma tu ż adnych pytań . Stylowy, nowoczesny, miejscami drogi. Ale, jak się okazał o, kurz w oczach.?
++ Bardzo sympatyczne dziewczyny kelnerki, zawsze uś miechnię te, mił e, pozytywne
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał