...i tak i tak...

Pisemny: 20 czerwiec 2012
Czas podróży: 24 wrzesień — 4 październik 2011
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 5.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 3.0
. . . jedni piszą szczerze chcą c pomó c i przestrzec ; inni - wrę cz przeciwnie...no mają taką robotę ! . . (inni) . To gniazdo zaworu przez któ re zasysane jest powietrze, hał asuje gł oś no i przez cał ą dobę (w innych hotelach albo na dachu albo w specjalnym pomieszczeniu) Cał y system klimatyzacji wewnę trznej pozostawia wiele do ż yczenia: w jadalni, z niskimi sufitami - silny, zimny przepł yw; na korytarzach, wzdł uż pokoi - nie ma nawiewu, autostrada nie dział a. Remont i budowa są niesł yszalne tylko wtedy, gdy NIE MA! . . Mieliś my szczę ś cie odpoczą ć podczas budowy fontanny, bielenia hali i innych prac remontowych. Wszystko to pokazuje stosunek administracji hotelu do nas wszystkich. Teren hotelu jest biedny i nieszczę ś liwy, stopa architekta krajobrazu nie postawił a tu stopy. Animacja jest bardzo sł aba: mł odzi animatorzy nie muszą brać sił y i energii, ale edukację i kulturę...Odpoczywaliś my w duż ym i przyjaznym towarzystwie; na zł y, a jest ich tak wielu w tym hotelu, ż e się nie skoncentrowali, wię c nadal odpoczywaliś my. Dla tych, któ rzy planują wybrać się do tego hotelu, ś wiatł o nie zbiegł o się jak klin na Starym Pał acu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał