Hotel się zmienił, czas na recenzję

Pisemny: 13 listopad 2020
Czas podróży: 2 — 9 listopad 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
Na wakacjach z rodziną .
Byliś my w hotelu OLD PALACE RESORT SAHL HASHEESH 5* już.2 razy, byliś my 3 lata temu i byliś my zadowoleni, poleciliś my go znajomym. Ale ś wiat nie stoi w miejscu. To, na co jest zapotrzebowanie dzisiaj, jutro nikt nie potrzebuje. To, co pracował o przez 3 lata z rzę du, przestanie dział ać , spokojnie zmniejszają c dochody. Firmy, któ re nie komunikują się z klientami, umierają . Czas na recenzję , bo hotel się zmienił . A oto nasze wraż enia z wizyty:
+ Wi-Fi pojawił o się w pokojach i w cał ym hotelu i dział a ś wietnie. Ten punkt jest sł abym punktem wielu hoteli. STARY PAŁ AC dodał do siebie znacznego plusa. Brawo!
Morze:

+ Dobre wejś cie do morza i pię kna piaszczysta plaż a. Hotel OLD PALACE RESORT SAHL HASHEESH 5* ma chyba najlepsze wejś cie do morza na wybrzeż u Sahl Hasheesh. Bardzo mię kki, wygodny zestaw gł ę bokoś ci, drobny piasek na dnie, czysta woda, brak fal i wiatru. Ł atwo się unosi. Spokojny i cichy. Plaż a jest usuwana. Jest wystarczają co duż o leż akó w.
+ Dla mił oś nikó w koralowcó w, w pobliż u hotelowej plaż y, dosł ownie rzut kamieniem (jeś li pó jdziecie trochę wzdł uż wybrzeż a do biał ego, niedokoń czonego hotelu, jest dobra rafa koralowa)
+ Odpoczynek dla relaksu i duszy. Tutaj nawet wczasowicze z dzieć mi są spokojni, na plaż y nie ma gł oś nych krzykó w dzieci, wszyscy są zrelaksowani. Wielu urlopowiczó w zauważ a, ż e ​ ​ wracają do tego hotelu ze wzglę du na ciszę , spokó j i odpoczywają tu z duszą , ponieważ nie ma hał asu, nie ma zamieszania.
Jeś li jesteś zmę czony zgieł kiem - jesteś tutaj.
Dezynfekcja:
- Wady: problem z dezynfekcją . Stoł y nie są dezynfekowane po każ dym goś ciu restauracji, a temperatura nie jest mierzona przed wejś ciem do jadalni, w przeciwień stwie do innych hoteli.
+ Plusy:
Sztuć ce i serwetki są zapieczę towane w woreczku zgodnie z normami sanitarnymi, a jakoś ć serwetek jest bardzo dobra. Mił ym plusem jest to, ż e serwetki są markowe. Na stoł ach i na cał ym terytorium znajdują się ró wnież ś rodki antyseptyczne. Przed każ dą windą i wewną trz windy znajduje się mnó stwo serwetek i ś rodkó w dezynfekują cych. udogodnienia.
- Kawa mielona i przecię tna. Wiele hoteli 5* od dawna posiada ziarna kawy z doskonał ymi ekspresami do kawy, któ re dodają smaku i dobrego nastroju mił oś nikom kawy.

- W hotelu nie był o owocó w, potem pojawił y się w formie sał atki owocowej, a potem cał e owoce poszł y tylko na obiad: melon, sharon i jabł ko. Co jest niezmiernie smutne, podczas gdy w innych hotelach na obiad i kolację guawa, winogrona, daktyle, mango w tym samym sezonie, mango, granat.
+ Jakoś ć rę cznikó w plaż owych i ką pielowych jest doskonał a.
- Niektó re rę czniki plaż owe mają nieprane plamy. To jest minus.
Goś cie hotelowi:
Trzy lata temu wczasowiczami byli gł ó wnie Ukraiń cy, Brytyjczycy, Niemcy i Europejczycy. 35% wczasowiczó w stanowili mieszkań cy. Teraz, w czasach kryzysu, 55% Biał orusinó w + Ukraiń có w i 45% miejscowej ludnoś ci (co jest naturalne i logiczne, wiele hoteli uzdrowiskowych otworzył o swoje drzwi dla miejscowej ludnoś ci, ponieważ trzeba ratować gospodarkę hotelu i dział alnoś ci gospodarczej kosztem swoich obywateli).
Teren zielony:
- Jak na hotel o tak mał ym terytorium, nieuzielenienie go jest kosztem oszczę dnoś ci i raż ą cym bł ę dem. Uwzglę dniam kwarantannę , kryzys i nosicielstwo oraz fakt, ż e hotel nie dział ał przez 2-3 miesią ce. Wiele rzeczy uschł o i uschł o, w poró wnaniu do 3 lat temu obszar wyglą da na nudny. Tereny zielone wymagają rewitalizacji. Co wię cej, terytorium jest bardzo mał e i bę dzie ł atwo i szybko je odbudować .
Czystoś ć w lokalizacji, wnę trzu:
+ Ś wietny pomysł w rozwią zaniu architektonicznym, aby hotel był utrzymany w bieli i jasnej kolorystyce oraz poł oż ył biał y marmur na posadzce w wewnę trznym ogrodzie. W czasie upał ó w marmur nie nagrzewa się zbytnio, nie ma uczucia przegrzania i uduszenia.
- Fontanna z czarnej mozaiki wymaga renowacji. Teraz wyglą da staro i nę dznie. Mozaika odpadł a, aw fontannie leż ą kawał ki kafelkó w. To wyglą da na zaniedbane i stare. A wszystkie fontanny w ogó le nie dział ają .

- Wchodzą c do holu zobaczysz dywan, któ ry nie był zmieniany od 3 lat i wyglą da na nieprany. Szczerze mó wią c, po lepszych czasach dywan leż y na podł odze w centralnym holu. Stare, wyblakł e, pokryte smugami, w ró ż nobarwne plamy, miejscami zabł ocone.
Personel:
+ (Recepcja) Khalid to znak rozpoznawczy hotelu! Prawdziwy profesjonalista w swojej dziedzinie! Wię cej takich zawodowcó w! Khalid pomaga rozwią zać każ dy problem. Zawsze stawia na empatię , cał kowicie oddaje się pracy i pokazuje, jak bardzo czł owiek kocha i uwielbia swoją pracę . Mó wił o hotelu i pracy hotelu z wielką mił oś cią i naprawdę dba o biznes, robi wszystko, aby klienci byli zadowoleni z wakacji. Taki pracownik powinien być dumny, jest bardzo mocnym zawodnikiem dla cał ego swojego zespoł u. Hierarchia klienta - personel znakomicie obserwuje. Inteligentny, przyjazny, uprzejmy i pracowity. Bardzo się stara i odpowiada za swoje obowią zki. Taki pracownik to skarb dla każ dego szefa. Khalid zasł uguje na najwyż szą pochwał ę !
+ Ismail (Gł ó wny kierownik restauracji) - Szybko i szybko rozwią zuje pojawiają ce się trudnoś ci i znakomicie wykonuje swoją pracę . Idealnie przestrzega hierarchii klient-personel, stara się rozwią zywać wszelkie problemy i konflikty. Potrafi brać odpowiedzialnoś ć jako lider i podejmować decyzje. Ismail jest ró wnież wykształ cony, inteligentny, mił y, uprzejmy i pracowity. Bardzo poważ nie traktuje swoje obowią zki. Mił o był o go zobaczyć po 3 latach w hotelu.
+ Szef Kuchni - W pierwszych dniach wakacji menu był o sł abe, ubogie, a wybó r ograniczony. Być moż e z powodu mał ej liczby urlopowiczó w kuchnia nie dział ał a na peł nych obrotach. Ale był o pyszne.
Ale potem wszystko się zmienił o i szef pokazał się jako prawdziwy profesjonalista, menu był o urozmaicone, smaczne i ciekawe.

Smak potraw w OLD PALACE RESORT SAHL HASHEESH 5* jest zawsze pyszny. Od zup po desery, wszystko jest wyś mienite, smaczne i urozmaicone. Szef Kuchni ma wysoki poziom empatii, potrafi dostosować się do nastroju klientó w i znakomicie obserwuje hierarchię klient-obsł uga, traktuje wczasowiczó w z szacunkiem. Potrafi wykazać elastycznoś ć psychologiczną . Rozumie i mó wi po angielsku, co jest znaczą cym plusem dla najwyż szego kierownictwa.
Jeś li lider jest inteligentny, to jego zespó ł jest genialny, a w tym przypadku z zespoł em kucharzy. Każ dy jest inteligentny i na swoim miejscu.
+ Mohammed (menedż er w barze i restauracji)
Mohammed kompetentnie i znakomicie wie, jak podtrzymywać rozmowę i prowadzi kró tką rozmowę z wczasowiczami. Posiada umieję tnoś ci empatii, jest ró wnież osobą sympatyczną , artystyczną i charyzmatyczną , któ ra poprzez pozytywną komunikację tworzy nastró j dla wczasowiczó w. Utrzymuje doskonał ą hierarchię klientó w i personelu. Zawsze podpowiadaj i pomagaj, jeś li czegoś potrzebujesz. Dział a ś wietnie. Mó wi dobrze po angielsku.
+Ali / Ali - (restauracja) Prawdziwy profesjonalista w swojej dziedzinie. Dobrze zna ję zyk angielski. Idealnie prowadzi kameralne rozmowy z wczasowiczami, zapewnia doskonał ą i troskliwą obsł ugę . Daje osobistą przestrzeń , gdy odwiedzają cy restaurację potrzebuje prywatnoś ci i wie, jak prowadzić rozmowę , gdy jesteś w nastroju do komunikacji. Empatia obejmuje i zawsze wyraź nie oddaje nastró j urlopowiczó w. Pracowity, cię ż ka praca. Uważ ny i bł yskotliwie przestrzegają cy hierarchii klient-personel. Myś lę , ż e ta osoba zasł uguje na awans, ponieważ ś wietnie wykonuje swoją pracę i rozumie, czym powinna być usł uga premium. Jego obsł uga przypomniał a mi najlepsze czasy OLD PALACE RESORT, 3 lata temu. Kiedy wszyscy menedż erowie i kelnerzy pracowali jako jeden mechanizm, rozumieli etykietę i nakrycie stoł u, mogli z ł atwoś cią wspierać Small Talk. Ich nienaganna obsł uga oczarował a wszystkich goś ci restauracji.

+ Richi (kucharz w restauracji i serwował lody w barze przy basenie) Osoba sympatyczna i kulturalna, któ ra doskonale wykonuje swoje obowią zki.
+ Tarek (goś ć , któ ry pracuje na plaż y) Przyjazny i stara się utrzymać minimum pogawę dek z wczasowiczami od pierwszych dni wakacji. Uważ ny i przyjazny. Dobrze wykonuje swoje obowią zki.
+ Sprzą tanie pokoi jest doskonał e i dokł adne.
+ Animatorzy są bardzo bystrymi i silnymi facetami. Tanya, Czad, Ibrahim, Mustafa - wszyscy dają ciekawy program, dobry fizyczny. obcią ż enia do aqua aerobiku i ć wiczeń . Każ dy szanuje dowó dztwo i zachowuje się profesjonalnie. A wieczorne pokazy są bardzo dobre i ciekawe.
Jest personel, któ ry rozwią zuje problemy, wszystkie powyż sze osoby należ ą do tej kategorii. Specjaliś ci, managerowie, managerowie, któ rzy wyprzedzają rynek i przynoszą wł aś cicielowi super-korzyś ć . To silny zespó ł , któ ry wycią ga Stary Pał ac z kryzysu. Ale są pracownicy, któ rzy stwarzają problemy.
- Ahmet - (kierownik restauracji). Ten czł owiek jest plamą na reputacji hotelu. Ahmet nie rozumie i nie przestrzega hierarchii klient-personel do tego stopnia, ż e ​ ​ mimowolnie pojawia się pytanie: „Co on w ogó le robi w zarzą dzie najwyż szego szczebla? Jego poziom usł ug jest niski”.
W pierwszych dniach naszych wakacji wydawał się przyjazny, ale potem grał gł ó wnego menedż era i wielkiego szefa i zaczą ł uczyć nas, kiedy powinniś my mu podzię kować i za co powinniś my być ogó lnie wdzię czni, ż e nam sł uż y. W tym samym czasie sam Ahmet zaczą ł nam narzucać swoje usł ugi.

Ahmet pozwolił sobie podnieś ć gł os do klienta. (Kiedy poprosił em o szklankę w barze restauracji, krzykną ł , ż ebym usiadł a, a sam wszystko przynió sł . W tym samym czasie mę ż czyzna wyglą dał na wś ciekł ego, gdy powiedział em, ż e już wpadł em na szklankę i sam mó gł bym przynieś ć . ) I nasza regularna kolacja zakoń czył a się tym, ż e Ahmet zaczą ł na sił ę narzucać swoje usł ugi i usł ugi, przylgną ł do nas jak listek do ką pieli w restauracji i chodził za nami po restauracji, wykrzykują c moje imię przynajmniej 5 razy. Zachowywał się bardzo dziwnie, jak stalker. Nikt poza nim nie pozwalał sobie na taką niegrzecznoś ć .
Ahmet umie dostosować się do nastroju przeł oż onych i obserwuje im podporzą dkowanie. Ale nie rozumie hierarchii z klientami i raż ą co narusza podporzą dkowanie. Osoba ta wykorzystuje swoje oficjalne stanowisko, przekraczają c swó j autorytet. W konflikcie zaczyna manipulować , hipokryzować i wł ą czać umieję tnoś ci aktorskie.
Wcale nie jest jasne, w jaki sposó b ta osoba mogł aby zdobyć to stanowisko i pracować w kierownictwie najwyż szego szczebla.
Jednocześ nie chcę zauważ yć , ż e prawdziwe najwyż sze kierownictwo restauracji (Chef Pofar i Ismail) dział ał o znakomicie i szybko, natychmiast wyeliminował o problem, przeprosił o i zaopiekował o się , obawiają c się , ż e incydent z Akhmetem się nie powtó rzy. Widać , ż e ludzie dbają o reputację hotelu i martwią się o komfort klienta. Po raz kolejny dzię ki najwyż szemu kierownictwu sprawili, ż e nasz pobyt w hotelu był przyjemny. Te funkcje, któ re są w ich obszarze odpowiedzialnoś ci, spisywał y się znakomicie.
Czy wró cimy do OLD PALACE RESORT SAHL HASHEESH 5*?
Powiedział bym, ż e tak, bo nawet biorą c pod uwagę kryzys i trudną sytuację branż y hotelarskiej, hotel stara się utrzymać taką jakoś ć usł ug, jaką był.3 lata temu. Wymienione przeze mnie wady są bardzo szybko eliminowane. Najwyż sze kierownictwo i reszta personelu pracują sprawnie i dobrze. Zespó ł jest naprawdę silny.
Jednak!

Mucha w maś ci moż e zniszczyć beczkę miodu. Teraz nie ma ochoty powtarzać wizyty w Starym Pał acu, ale jeś li hotel zostanie odrestaurowany i WSZYSTKIE wyż ej wymienione niedogodnoś ci zostaną zamknię te, bę dzie sens i chę ć ponownego odwiedzenia go.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał