Bardzo ambiwalentne doznania i uczucia - lepiej wydać pieniądze gdzie indziej...

Pisemny: 19 wrzesień 2020
Czas podróży: 18 — 30 sierpień 2020
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 5.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 2.0
Nie jesteś my wybrednymi turystami, przymykamy oczy na wiele rzeczy… ALE… ten „5-gwiazdkowy” hotel, jeś li tak powiem, pozostawia bardzo mieszane uczucia… A niektó re rzeczy pogrą ż ają się w dysonansie poznawczym. . Osiedlił się szybko. Najbardziej nę dzne był y pokoje - na drugim pię trze, bez balkonó w, nad zadaszeniami sklepó w. Na pytanie „dlaczego nie ma pokoju z oddzielnymi ł ó ż kami, o czym wcześ niej prosiliś my, bę dą c jeszcze na Ukrainie przez touroperatora, bo dwoje nastolatkó w w wieku 13 lat ś pią ce na tym samym ł ó ż ku jest co najmniej niewygodne?!...” powiedzieli, ż e nic nie wiedzieli - nie mają miejsc. . . A to przy mniej niż poł owie nakł adu pracy. . . Aha - jasne, jasne. . . Mó wię ci 20 dolaró w, czekolada i nasiona - liczby natychmiast pojawił y się ! Już - a jeden z nich jest dwupokojowy z osobnymi ł ó ż kami. . . No ok - takie zachowanie w egipskich hotelach jest niestety uważ ane za normę - ale na 3 wyjazdy do tego kraju - byliś my w Albatross, Stella Di Mare, zrobiliś my nie spotyka się z takim nastawieniem - i to ró wnież hotele mniej wię cej tej samej klasy...
Dalej – klimatyzatory w tych pokojach praktycznie nie dział ają i ż eby je naprawić „trzeba posiedzieć.10 minut z miejscowymi elektrykami (któ rzy też po prostu siedzą i nic nie robią , ale razem gapią się tę po na programator ś cienny) i musi , po obejrzeniu go przez 10 minut, ż eby sobie na to zarobić ”. . . No, albo dajmy te same pokoje, któ re pierwotnie oferowano bez balkonó w i nad sklepami. . . Thresh. . . Dalej - jestem przyzwyczajony do wojska Pó ł -spartań skie warunki, ale na wakacjach nie chce mi się budzić wycie syren straż y poż arnej o 03-40 AM PRAKTYCZNIE PRZEZ NOC! ! ! Ludzie wybiegają z pokoi pó ł nadzy na korytarze, nikt nie rozumie co się stał o. . . Czasem to dział ał o tylko w ś rodku dnia. . . Wię cej. . . Po raz pierwszy mieszkał am w hotelu, któ ry miał problemy z prą dem. . . Od 12 dni 2 dni okresowo wył ą czał o się zasilanie na terenie. . . Dalej. . . Internet nie jest wszę dzie, ale w pokojach jest bardzo dobry, ale dział a ze smart TV. We wszystkich pokojach są telewizory, ale nie wszystkie mają program do wyznaczania tras i dostarczania Internetu - dzieci miał y pokó j, moja ż ona i ja nie - karta operatora Etisalat kupiona na lotnisku pomogł a...
Osobnym tematem są dzieci wł aś ciciela hotelu - jest ich troje, mają okoł o 7 do 12 lat (+ -) - zasady nie są dla nich pisane - mogą swobodnie kopać animatoró w w dupę podczas spektakl, z peł nymi trybunami amfiteatru programu wieczornego, jeż dż ą po wrotkarskiej restauracji w czasie, gdy nie ma tł oku, bez problemu wspinają się do dystrybucji bez kolejki i dotykają jedzenia rę kami - i obsł uga boi się powiedzieć im sł owo. . . Dodatkowo czę ś ć hotelu to wille i apartamenty, któ re są wykupywane przez ludzi jako domy podmiejskie i apartamenty - i nie jest przyjemnie patrzeć , jak straż nicy, krzyczą i przeklinają , wozić ludzi po hotelu, krzyczą c, ż e „tu nie moż esz być , nie moż esz tam iś ć , czekaj – animacja nie jest dla „wł aś cicieli” (jak nazywają się wł aś ciciele apartamentó w), ale dla goś ci hotelowych… kró tko, ta nieruchoma atmosfera. . . Dalej. . . Plaż a to osobna historia - taka stacja benzynowa. . . Widział em ostatni raz na plaż y nawet nie pamię tam gdzie. . . Po prostu gł upio nie posprzą taj - leż aki są obszyte ptaszkami i po prostu nie są myte, a przyjeż dż a wielu goś ci dobrze przykryć ptasimi odchodami rę cznikami i udawać , ż e wszystko jest ok. . . A same leż aki są tak stare i wyblakł e, ż e nie sposó b rozpoznać ich oryginalnego koloru na pó ł...Aby poró wnać plaż e, spó jrz na są siednią plaż ę - pł ynnie przechodzi jedno w drugie - to plaż a hotelu Tropitel, któ ra jest pod każ dym wzglę dem prostsza niż Gravity, ale ma idealnie czystą i ró wną plaż ę...

Wię cej. . . Sprzą tanie pokoju - czę sto raz na 2 dni. . . 5-gwiazdkowy hotel, elitarny segment. . . Wycieczka za prawie 3000 bucksó w za 4. . . Wię cej. . . Takie oszustwo ma recepcjonistka w lobby goś ci któ rzy przedł uż ają pokó j w dniu wyjazdu, tak jak my - potrzebowaliś my jednego z dwó ch pokoi, aby nie krę cić się od 12-00 do 17-00 (przed transferem) w holu - jesteś my za jego przedł uż eniem po wymeldowanie od 12-00 do 17-00 uczciwie zapł acone 50 dolaró w (a jest to drogie - Stella Di Mare przedł uż a pokoje o 30 i wiele też , a niektó rzy goś cie, któ rzy zapewniają pokó j na wię cej niż.10 dni przed transferem) noc wcześ niej dzień odlotu. . . Recepcjonistka, któ ra był a na zmianie powiedział a, ż e ​ ​ karty-klucze do drugiego pokoju oddasz przy wyjeź dzie na lotnisko, ż e nie musisz biec o 12-00 i oddaj je osobno , ponieważ numer ten zostanie automatycznie zablokowany o godzinie 12-00, a kluczowe karty staną się nieważ ne. . . No dobrze, uważ amy, ż e to klasa! , nie musisz biegać , marnują c cenne minuty, któ re moż esz przeznaczyć na morze w dniu wyjazdu. . . Efekt jest taki, gdy wró cisz przedł uż ony i za wcześ niej opł acony pokó j o godzinie 17:00 zaż ą dano od nas kolejnych 50 dolaró w za pokó j, któ ry był pusty i zablokowany od 12:00, a na argument, ż e recepcjonistka wieczorem powiedział a coś przeciwnego, ż e oddacie razem klucze i nie mogliś my fizycznie uż yć tego numeru, ponieważ drzwi był y zamknię te, odpowiedź brzmiał a: „nie chcę pł acić.50 USD, zapł ać co najmniej 30 USD”… A to jest 5-gwiazdkowy hotel, któ ry pozycjonuje się jako „segment elitarny”, ARE POWAŻ NIE???! ! ! Daliś my 30, choć nie mogliś my tego dać i wysł ać bezczelnego czł owieka do lobby w „ciekawą podró ż ”…
Z pozytywnej strony - animatorzy są po prostu ś wietni - wycią gają na siebie wszystkie negatywnoś ci wokó ł hotelu i swó j dobry stosunek do goś ci, ciekawe pokazy, konkursy, zaję cia i inne rzeczy. Specjalne podzię kowania dla Lesha i Ksyushy i Sem - jesteś super! Dzię kujemy za zaję cie się naszymi dzieć mi! Pracownicy baró w i stoł ó wek też są bardzo dobrzy, wszyscy są ż yczliwi, pomocni, nie ma wył udzeń , pustych spojrzeń itp. przed pandemią kucharze gotowali dla wymagają cych klientó w - tak samo gotują teraz, kiedy wię kszoś ć wczasowiczó w (okoł o 95%) nie jest wymagają cymi Europejczykami jak wcześ niej, ale Egipcjanie z Kairu i innych miast...Morze super, rafa fajna, ryb duż o - ale to nie zasł uga hotelu...Na koniec niestety chcę powiedzieć , ż e ze wzglę du na totalnoś ć negatywnoś ci, któ ra czę sto powstaje zniką d prosto z powietrza - nie polecamy tego hotelu nikomu, my sami nawet tu nie przyjeż dż amy. . . W Sahal Hasheesh jest wiele przyzwoitych hoteli, w któ rych turysta moż e wydawać pienią dze z korzyś cią i przyjemnoś cią .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał