Świeże wrażenia

Pisemny: 15 styczeń 2015
Czas podróży: 1 — 11 styczeń 2015
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
Ogó lny:
Ogó lnie hotel jest bardzo przyjemny, pod wzglę dem obsł ugi prawdopodobnie przewyż sza podobne w Hurghadzie i Sharm. Bardzo pomocny personel, przyzwyczajony do drobnych napiwkó w. Warto zostawić napiwek w restauracjach, wtedy zostaniesz tam zapamię tany.
Odż ywianie:
Dobre, smaczne jedzenie, moż na zjeś ć obiad (bez umó wionego terminu) lub kolację (po wcześ niejszym umó wieniu) w dwó ch dodatkowych restauracjach (a w trzeciej tylko kolację ) w menu, zamó wić rybę lub ś wież e steki. Są nawet lody Nestle – moż esz je wzią ć sam.
Terytorium:

Wspaniał e boisko do siatkó wki, osł onię te od wiatru budynkami, drugi plac zabaw jest niedaleko na plaż y, wiatr już tam wieje, jeś li jest wietrzny dzień . Pię kny teren zielony z drzewami w kształ cie zwierzą t. Jest jeden ciepł y (bardzo ciepł y) mał y basen, ma też mał y bar, duż y basen z zimną wodą nie jest na styczeń .
Do sauny w są siednim hotelu tej samej grupy moż na wejś ć z kuponem z recepcji, w samej saunie jest zwykle duż o Niemcó w, jest mał a i zimna, ale jest jacuzzi i ł aź nia parowa, też przezię bienie.
Moż esz spacerować po terenie cał ego Makadi, jest kilka hoteli o tym samym planie. Nawiasem mó wią c, jeś li chcesz zaoszczę dzić pienią dze, moż esz zatrzymać się w jednej z nich, co wielu robi, nie bę dzie tak wielu restauracji, a lokalizacja jest dalej od plaż y. Plaż a przy okazji jest piaszczysta, do wody moż na bez problemu wejś ć , przestrzeń ką pielowa niewielka, w formie zatoczki z kamienną mierzeją , do któ rej moż na bardzo szybko dopł yną ć , wię c dla lubią cych pł yń daleko, tam nie dopł yniesz. Nurkowie twierdzili, ż e widzieli tam koralowce, ale wydaje mi się , ż e wyraź nie nie jest to miejsce, w któ rym moż na zobaczyć podwodny ś wiat, do tego lepiej wybrać się do Sharm.
Internet:
Ł ą czenie się tam z internetem jest drogie i niewygodne, moż na uzyskać hasł o dostę pu z mał ym limitem (150 MB za darmo, potem pł atne), ale ten dostę p dział a w sieci, któ ra nie jest widoczna w pokoju. Do internetu uż ył em karty SIM kupionej na lotnisku.
Numer:
Numer jest najbardziej powszechny w Egipcie, nie oczekuj od niego czegoś nieegipskiego. Meble są stare, zasł ony zakurzone, ż aró wki mogą się nie palić , dywaniki są takie - bardziej jak u psa. Gniazda w niewygodnych miejscach, ale jest czajnik i bezpł atny sejf.

Był em zaskoczony, ż e jest darmowe pranie, ale nigdy z niego nie korzystał em. Rę czniki plaż owe są przynoszone bezpoś rednio do pokoju i zmieniane. W pokoju znajdują się szlafroki i kapcie.
Zakwaterowanie i przewodnicy:
Po przybyciu do hotelu są witani bardzo przyjaź nie, wyjaś niają wszystko i pomagają w zameldowaniu, robi to zwykł y pracownik, a nie rosyjski przewodnik hotelowy, któ ry nie robi nic podobnego, z wyją tkiem robienia spotkanie na kolację sylwestrową i wigilijną . W przypadku pytań lepiej skontaktować się bezpoś rednio z recepcją , najwyraź niej rosyjski przewodnik hotelowy nie ma innego zadania niż organizowanie imprez noworocznych. Zwykł y przewodnik, któ ry ró wnież sprzedaje wycieczki, oczywiś cie moż e nie być ś wiadomy zawił oś ci hotelu, wię c proszenie go o coś innego niż zorganizowanie wycieczek jest ró wnież bezuż yteczne.
O wszystkim z przewodnikiem hotelowym:
Swoją drogą zawsze jest dla mnie zabawne sł yszeć o „dziesię ciu plagach Egiptu”, któ re czekają na tych, któ rzy nie przyjdą na spotkanie wprowadzają ce z tym przewodnikiem, fantazja najwyraź niej nie ma granic: co tylko wymyś lają , aby zapewnić to spotkanie. Ostatnim razem brzmiał o coś w stylu „koniecznoś ć aktywowania ubezpieczenia zdrowotnego” i jakoś subtelnie sugerowano, ż e turyś ci, któ rzy nie przybyli na spotkanie, są naraż eni na zwię kszone (w poró wnaniu z tymi, któ rzy przybyli) ryzyko okradzenia na plaż y i nawet opó ź niali lot powrotny, ale jak - ostatnim razem w Turcji brzmiał a rozdzierają ca serce opowieś ć o tym, jak rodzice nie przyprowadzali dziecka na spotkanie z przewodnikiem (chociaż sami przyjechali), a potem lot powrotny był opó ź niony aż.3 dni wszyscy na ten czas zostali umieszczeni w hotelu, a tu też umieszczono rodzinę z dzieckiem, ale z duż ymi problemami, jak cud.

To wszystko nieprawda, przewodnik hotelowy nie rejestruje ubezpieczeń , biletó w, noclegó w i nie obsł uguje turystó w w razie problemó w. Moż e dokonać pewnego rodzaju „rejestracji”, wypeł niają c ankietę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał