wakacje zakończyły się sukcesem

Pisemny: 15 grudzień 2010
Czas podróży: 25 listopad — 9 grudzień 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 9.0
Informacje ogó lne.
Mieszkaliś my w tym hotelu od 25.11. 2010 do 09.12. 2010. Hotel "SAHARA SAND", w któ rym byliś my, oraz "SAHARA OASIS" mają wspó lną recepcję . "SAND" znajduje się bliż ej morza. W pobliż u znajduje się Intercontinental i wszystkie te trzy hotele mają wspó lną strefę , w któ rej moż na się swobodnie poruszać . Ró wnież te hotele mają wspó lny bardzo rozległ y zbiornik (LAGOON) z wodą morską i gł ę bokoś ci 1-1.2 m, ale woda w lagunie jest znacznie chł odniejsza niż w morzu. Ponadto hotele SAHARA posiadają podgrzewany basen oraz „wolną rzekę ” z nurtem (temperatura wody taka sama jak w lagunie), w któ rej moż na pł ywać lub jeź dzić na dmuchanych koł ach. Istnieją ró wnież.2 zjeż dż alnie dla dzieci.
Terytorium jest bardzo duż e i zadbane, a opró cz zieleni jest duż o piasku (pod pustynią ).

Wszystkie gł ó wne sklepy znajdują się na terenie Intercontinentalu i wszystko jest tam tań sze (okazja!! ! ), ale wszystko jest nadal doś ć drogie, ponieważ . w pobliż u nie ma miasta.
Zameldowanie i pokó j - 5. Hotele był y zaję te w 100%
Zadomowiliś my się od razu, a ponadto - koperty z notatką , kartki na rę czniki i klucze był y już wcześ niej przygotowane. Bagaż i wniesiono nas do pokoju "El. Kara" wniesiono rzeczy (nr 2168 na I pię trze). Pokoje bardzo dobre, czyste z kompletem akcesorió w herbacianych (kubki, czajnik elektryczny, termos na ló d, torebki z roztworem kawy, herbaty czarnej i zielonej, torebki mleka w proszku, cukier, butelka 1.5 litra do picia W pokoju znajduje się sejf, lodó wka, suszarka do wł osó w, zestawy szamponó w itp. szlafroki. Zapas wody i toreb codziennie uzupeł niany. Zmiana poś cieli i rę cznikó w - codziennie. Ponadto co wieczó r
Od 17-00-18-00 pukali i pytali, jaka jest obsł uga, czy wystarczy. Wyjeż dż aliś my co drugi dzień za 1 USD. Sprzą tanie jest idealne! Wszystko dział ał o, a nie był o nawet „kontrastowego” prysznica, jak to czę sto bywa w innych hotelach - woda o stał ej ustawionej temperaturze.
Ogó lnie obsł uga jest wszę dzie bardzo dobra, personel jest uprzejmy, przyjazny i, co najważ niejsze, dyskretny, mó wi trochę po rosyjsku i wszyscy doskonale rozumieją mieszankę rosyjskiego i angielskiego. Przez cał y czas nie był o problemó w.
Plaż a. - 5

Teren duż y, piasek, ale wejś cie jest z pontonu, któ ry jest doś ć dł ugi (150-200m) Ponieważ w tym czasie był o wielu naszych sł owiań skich braci, miejsca pod parasolem zaję to o 6-7 rano, ale myś lę , ż e ten problem zostanie rozwią zany w przyszł oś ci, ponieważ . Jest mnó stwo miejsc do zamontowania dodatkowych parasoli, a leż akó w jest wystarczają co duż o. Oczywiś cie moż na "brną ć " i osią ś ć na mieliź nie, ale fala toczy się i dno z fragmentami koralowcó w
moż e zepsuć nastró j - lepiej mieć specjalne buty. Ś wiat zwierzą t jest bardzo bogaty, widzieliś my ż ó ł wie, mureny o dł ugoś ci okoł o 2m, rogatnice i inne duż e i mał e ż ywe stworzenia. Rafa koralowa jest ś wietna. Po dobrze znanych przypadkach atakó w rekinó w w „SHARM” w morzu jest mniej pł ywakó w.
Odż ywianie. - 3
Na te dwa hotele jest jedna restauracja (za mał o). Restauracja to "4 w 1".
Istnieją oddzielne dystrybucje z kuchnią azjatycką , indyjską , europejską i wł oską (ró ż ne spaghetti, pizza). Ponadto „KARE” z owocami i warzywami, z wyrobami piekarniczymi. Ciastka wzdł uż ś cian (jak wszę dzie w Egipcie są ś wietne)
Galaretki owocowe, musy itp.
Jest wystarczają co duż o warzyw, ale za mał o owocó w i w wię kszoś ci są one krojone. Wielu miał o na to skargi, ale po skontaktowaniu się z naszym przewodnikiem hotelowym KHALED
(Coral Travel) problem ten został w wię kszoś ci rozwią zany na korzyś ć wczasowiczó w. Chcielibyś my skorzystać z okazji, aby jeszcze raz podzię kować Khaledowi za wszystko. Ogó lnie jedzenie oceniamy na 3, ponieważ .
Cał e mię so był o bardzo twarde. Mgr wynika to z napł ywu urlopowiczó w, ale wiele produktó w był o wyraź nie niedogotowanych, niedogotowanych itp. Ale pomimo duż ej liczby ludzi w kolejkach

praktycznie nie był o i dopiero rano był y kolejki na omlet (jajko). Niestety w barach (basen, plaż a) nie był o jedzenia, co jest bardzo dziwne jak na hotel na tym poziomie, a na lunch trzeba był o iś ć do gł ó wnej restauracji. Lekkie „przeką ski” w postaci kanapek był y od 15:00 do 17:00 w FEST FOOD (obok restauracji), lody był y tam oferowane od 13:00 do 15:00. Tam też moż na był o zamó wić frytki, ale za opł atą , co znowu jest bardzo dziwne. Podczas naszego pobytu nie był o imprez firmowych. Był a jakaś mał a grupka 30 osó b i tyle. Moż e dlatego w restauracji nie był o kolejek, bo. takie grupy idą jeś ć z peł ną mocą w zorganizowany sposó b.
Drinki. - 5
Soki i wina w batonach odpowiednio z opakowań i butelek. Bary oferują szeroki wybó r ró ż nych koktajli (10 alkoholowych i 7 bezalkoholowych). Nawiasem mó wią c, od czasu do czasu moż na był o zobaczyć naszych rodakó w siedzą cych w "SHISHA-barze" w szlafrokach.
Animacja. Nie miał o to dla nas znaczenia, ale jak mó wili inni - standard.
Wycieczki. - 5.
Przewodnik hotelowy Khaled (podró ż po koralach), bardzo dyskretnie, taktownie, bez „krę cenia rą k”, jak to czę sto bywa, oferował ró ż ne wycieczki. Byliś my już w Luksorze w 2007 roku i wybraliś my się na wycieczkę do Asuanu. Byli bardzo zadowoleni. Polecić!!! ! . Minibusem tylko 5 osó b z przewodnikiem. Wyjazd o 5 rano, przywieziony o 21-00. Jechaliś my wzdł uż Nilu, oglą daliś my ś wią tynie na wyspie, kamienioł om, ogró d botaniczny, któ ry zajmuje cał ą wyspę . Bardzo podobał mi się lunch na wyspie w restauracji Nubijskiej.
Podsumowują c, moż na powiedzieć , ż e ta trasa do Egiptu był a sukcesem – solidnymi pozytywnymi emocjami.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał